Personligt har jeg også set meget om CT, men først synes jeg at den har ændret sig noget fra de første billeder der blev vist, og flere af tingene de lovede har været lidt lala. F.eks. teltet så voldsomt fedt ud på tegningerne, mens det slet ikke virker IRL. Deres seneste påfund med køleren, jo jo en mega dyr køler, der ingengang bruger hele rummet, det er lidt æv. De lovede vel også nærmest dobbelt så lang rækkevidde som den leverer, og en pris som vel endte nærmest 50-70% dyrere end oprindeligt.
Kigger man på konkurrenten F150 har de flere features med som at kunne køre powertools, el nok til at drive huset osv. Dog tænker jeg at Tesla banker dem på infotainment.
Hatten af for Musk for at prøve, og havde han fået cybertrucken ud da han først lovede det, så den også været en stor sællert. Nu har andre indhentet og måske også overhalet den. Rivian er vel den truck der vinder 1. pladserne, den er om muligt også den grimmeste af de 3, hvor de 2 andre er CT/F150.
Nu er der rygter om at BYD lige straks kommer med en konkurrent, spørgsmålet er om den så kan noget.
Når det er sagt, forstår jeg slet ikke jeg har fulgt så meget med i trucks, det er jo ikke fordi jeg selv skal have en. Det takket være Musk og det specielle design på CT'en. Så hatten af for at den da vender nogle hoveder.