knekker skrev (#379):
Og ja X tillader alle ytringer, så længe de ikke bryder loven i det specifikke land
Hvilket land? Hvis jeg ytrer mig på en side der har hjemme i USA, er det så USA's love eller Danmarks love jeg falder ind under? Jeg kan jo også gemme mig bag en VPN, så det ligner jeg sidder i Zambia eller UGANDAAAAAA 🙂
Derudover.. tillader alle ytringer siger du. I Danmark er det fuldt ud lovligt at skrive en sex-noveller/historie omkring incest og sex med børn under den lovlige alder. Det er også lovligt at lave tegninger, hvor det ligner man har sex med en person under den lovlige alder og med tvang.
Må jeg sætte mig på Twitter (Hvilken hjemmeside går du ind på for at tilgå X? 🙂 )og beskrive hvordan jeg vil have sex med en pige på 9?
Eller.
Må jeg på Twitter beskrive hvordan jeg ønsker at begå folkedrab, sprænge en bombe på Gare du Nord. Jeg har ikke tænkt mig at gøre det, men jeg ville beskrive hvordan det kunne gøres. Må jeg det?
Må jeg kalde dig racist?
Er der virkelig ytringsfrihed på Twitter? 🙂
knekker skrev (#379):
Bare se hvor galt ekstrem censur pt er i Storbritanien, hvor Labour regeringen lige nu er i fuld gang med at anholde ALLE folk som er ude og protestere eller siger deres mening på fb og X
Fordi de åbenbart bryder loven i Storbritanien. Du må jo ikke opfordre til ulovligheder eller opildne andre til at lave optøjer. Det siger du jo selv.
knekker skrev (#379):
Og ja X tillader alle ytringer, så længe de ikke bryder loven i det specifikke land
Men, du snakker udenom, igen.
Hvorfor skulle Elon Musk dog have skyggen af en chance for det sagsanlæg?
Må virksomheder ikke snakke sammen mere? Jow jow, kartel ting og alt det der. Men, det her er jo bare. "Vi kan ikke lide tonen, kan I lide tonen?"