Hvis det er som beskrevet, så siger det mest om hvor elendig dømmekraft manden han har.
Det kan man mene om hvad man vil, og som sagt mange gange tidligere, så er han uden tvivl et perfekt menneske. Men når man bliver behandlet som rockstjerne og fisse bliver konstant kastet efter dig, kan jeg forestille mig at det er udfordrende at forblive jordnær og holde linjerne adskilt. Det tror jeg er en kendis realitet, som almindelige mennesker der ikke vælter i fisse, har svært ved at sætte sig ind i.
Hvis vi kigger fundementalt på dynamikken imellem mænd og kvinder, så er Mænd generelt genetisk wired til at kneppe og sprede deres gener, hvorimod kvinder er generelt mere tilbageholdende og selektivt, fordi det er dem som bliver gravid og står tilbage med et barn som de skal forsørge de næste mange år. Det er derfor man eksempelvis ser en stor overrepresentation af fyre på dating sites vs kvinder, og hvorfor fyre er mere tilbøjelig til at ligge an på kvinder når de kan komme afsted med det.
Grunden til at vi ikke høre mere til denne slags i den vestlige verden, er af den simple grund af verden består groft set af 90% beta mænd som ikke har status nok (hvis vi ser bort fra udseendet), til der eksternt presenteres en mulighed for at kneppe omkring sig. Jeg kan love dig for at flere mænd ville gøre det samme, hvis de havde samme mulighed, realiteten er bare at det har de ikke. Det lyder kynisk, men sådan er virkeligheden altså.
Ifølge den påstået historie, blev hun ikke tvunget til noget, han spurgte pænt, hun takkede nej, hun fik mindre arbejde hos Elon, men blev godt kompenseret efterfølgende. Verden går videre.