Nickell skrev (#347):
Du er selv en hykler, da du begår det samme hykleri, som du beskylder andre for, når du lukker øjnene for blå bloks misgerninger.
Drop det nu...
Det er da overhoved ikke det samme.
Mette har lavet så meget lort og ulovligheder, og folk stemmer fortsat på hende mens de har travlt med at beskylde fadbamsen for øl osv.
Det er hyklerisk og dobbeltmoralsk.
Se, jeg snakker ikke om at de skulle stemme blåt, fordi sådan fungerer det ikke. Men jeg havde haft mere respekt for, at de fx havde stemt mere til venstre for S, dvs fx SF.
Men S lader til at være det eneste parti der kan gøre hvad de vil uden der er konsekvenser.
Ellemann bliver slagtet for sin idioti. Pape bliver slagtet for sin idioti.
Mette har lavet mord på et helt erhverv, løjet, hemmeligholdt ting og er blevet fredet mod en rigsretssag i tinget, og gør folk mere fattig, og folk stemmer stadig på hende.
Ellemann har kørt V i sænk ved at gøre nøjagtigt alt det deres vælgere ikke vil have.
Pape havde en løgnagtig mand der fik ham til at fremstå utroværdig - han fik smæk. Og så har han sagt så meget lort at han begik offentlig selvmord. Det slagtede folk ham for.
Thulesen Dahl fucked også DF op med at ville ting deres vælgere ikke have. De blev også slagtet.
Jeg stemmer hverken på Ellemann eller Pape. Havde jeg gjort det, så ville du have haft ret.
Men det har du ikke.