Cancerman skrev (#13):
#11 Støtter Trump.
Der er ingen tvivl om, at Elon står til at slippe billigst i skat mv., hvis Trump er præsident.
Har du nogle konkrete beviser der bakker op om den påstand? Ellers kan alle enhver jo bare slynge sådanne beskyldninger ud i forsøg på at lave karaktermord på alle dem med penge og indflydelse, der bakker op om en bestemt politiker.
Husk nu hvad jeg skrev i indlæg
#360, demokraterne har disset Elon igennem det meste af hans tid hos Tesla. En visionær der har sat USA i føresæddet når det kommer til fremtidens biler, ironisk nok har det kun været kineserne som har lagt den røde løber ud for ham, fordi de ved hvor betydningsfuld og hvilken indflydelsen Elon har på vores teknologiske fremgang som samfund.
Forskellen ligger i at Amerikanske politikker foretrækker at blive bestukket for at ignorere Elon, mens det er kutyme i Kina at idolisere intelligente mennesker som kan bidrage til at bringe landet fremad.
Derudover er det ikke Trump som vil gøre det af med fri tale, ved at sætte tvivl om 1st amendment, og hvor vidt den skal "moderniseres", det er derimod demokraterne som fantasere om den ide.
https://cbn.com/news/us/john-kerry-says-first-amendment-major-block-stopping-disinformation-hopes-implement-change
Cancerman skrev (#13):
Jeg tror lige præcis 0% på, at han støtte Trump fordi, at Trump er “free speech”
Efter Elon købte Twitter, og man kan se hvor ucensureret og liberal X er blevet, samt hvor effektiv Community Notes fungere mod fake news, så vil jeg mene at du virker ret ignorant med den kommentar.