Unfskyld. Det er mig der ikke formulerer mig korrekt 🙂 Samfundet siger, at fattigdom blandt børnefamilier bliver målt i at børn ikke kan få en mobil. JEG siger, at det stadig er en underlig måde at måle det på, men det er nu engang, hvad børn måler hinanden sig op mod. Det kan også være om de har en playstation 5 eller ej. I vores dags danmark, er der flere materielle ting, som børn måler hinanden op mod, om hvorvidt de er inde eller ude. Det bør ikke være sådan, lige så meget fordi jeg selv har oplevet at stå på den side, hvor vi ikke havde de materielle ting som børn, men havde massevis af oplevelser og tid med vores forældre. Ville jeg have byttet? Det ved jeg sgu ikke. Der er også andre ting, som jeg synes man ikke bør have adgang til som børn, så som sociale medier. Hvad aldersgrænsen skal være, skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes ikke 10 årige på snapchat eller facebook, er en god ide.Paybacktime skrev (#60):
#58 JEg gør ikke. Det gør du så i #40. Du taler om "rigtig fattigdom" og så "Vi snakker ingen mobiler til børnene" som eksempel.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0