Jeg tror ikke han tænker på en egentlig sag mod ham, men mere på hvad folks meninger er om ham med den viden.
Han har haft en tendens til at ytre nogen meget hellige/moralske holdninger overall, så at han sidder og sutter i en 14 årig pige, tror jeg er nok til at han kører sig selv ned i et mørkt hul, og bliver der.
Jeg har meget sjældent været enig med manden, men hvis han kun har kysset tøsen, så synes jeg det er fedt, at han tager sig selv så seriøst - lang tid siden det er sket i politik. Når han så har grædt, drukket sig fuld og kastet op udover sig selv, så kan han bare komme tilbage.
Desuden var jeg stor tilhænger af, at han viste, at en handicappet også kunne udføre et stykke arbejde. Selvom vi ikke er enig politisk, så anerkender jeg udemærket, at han ikke har opnået det han har opnået, ved at sove sig til det.
Jeg fastholder dog min oprindelige mistanke om, at hvis det blot er kys, så virker det mærkeligt, at han flygter fra alt på den desperate måde, som han gør. Det virker til at være mere end bare selvhøjtidelighed.
Ovenstående tager jeg dog forbehold for at tilsidesætte, hvis det viser sig, at historien er værre end noget kysseri. (Formanden for Radikale har jo udtalt, at det er anden gang han har krænket nogen - Så hvad skete der mon så første gang)
*Edit*
LOL! Got 'em!