Jeg elsker hvordan især borgerlige vælgere efter mink sagen er allesammen blevet Professorer inden for feltet:
Corona Bagklogskab.
Man glemmer sådan lige tiden hvor der fandtes ingen Vaccine, og man i Italien så et sundhedsvæsen blive lagt fuldstændig ned, hvor ikke engang lighusene kunne følge med.
Danmark er blandt de lande der har klaret sig suværent Bedst mht. Corona, det er faktum og det er der en grund til.
Vi har faktisk taklet den så godt at det har været forside nyhed på selveste BBC News.
Det værste ved det hele er, havde regeringen tøvet med at aflive de skide Mink og nye mutationer gjort Vaccinen ubrugelig under 2., 3., bølge, og havde medført til flere menneskeliv,
Så havde hele den borgerlige fløj siddet her i dag, og råbt og skreget om at :
“MF er en sindsyg inkompetent statsminister!
Hun har fuldstændig fejlhåndteret corona, hun burde gå af!
Det er hendes skyld at så mange mennesker er døde!”.
Fuck de der mink avlere,
Og fuck alle de penge de har fået i kompensation for en bogstavelig talt døende branche, takket være højrefløjen der absolut ikke har noget som helst reelt eller borgerligt at kæmpe for, på deres dagsorden længere.
Derfor er mink sagen det sidste skud tilbage, men held Og Lykke ved næste valg.
Fordi Slette Mette får sku min stemme 🙂
Det er første gang at jeg stemmer Social demokratisk.
Jeg håber også de beholder hende ministeren, hun kunne være en monument af en Fuck finger til alle de Neo-liberale scumbags.