#41 Vi er jo alle afpillede nu i forhold til 20k-dagene.:) Men hvis vi holder ved her, så skal vi nok komme til at se både 1k, 2k, 5k, 10k og 20k igen.
#44 Det kan man alligevel heller ikke. Måske i en kort periode. Men over tid, så finder alle hver deres naturlige niveau, og så er det bare sådan. Og sådan skal det vel også være.:)
#45 Hehe, jeg svarer godt nok sjældent mig selv. Det bliver hurtigt en kedelig samtale.:D
Ps.: Hvis nogen vil sponsorere mine indlæg, så er min signatur billigt til salg!
#46 Nej... Den var vel nede på 6 timer til sidst (eller kom den helt ned på 3?), og i flere dage satte jeg alarmer, så jeg kunne tjekke tråden inden for tidsrammen. Jeg ofrede min gode nattesøvn.
Men én sølle bytur spolerede det hele. Jeg blev så bedugget, at mine alarmer ikke havde den ønskede effekt, og så var der gået en halv time for meget eller sådan noget, da jeg vågnede. Jeg mener, at den døde kl. 9:xx om formiddagen, men ingen andre havde taget vagten, imens jeg var væk én fucking nat, selvom man snildt kunne have nået det om morgenen. Jeg blev lidt muggen/bitter.:D