#55 Jeg tænker du har ret i at Wordpress og forum funktionalitet ikke optimalt. Jeg synes selv jeg i år har oplevet mange underlige ting med Wordpress, de seneste eksempler har været på en kundes intranet de ville have på docker på Windows, det gav ekstrem dårlig performance med 5-11 sec svar tid på intranet siden. Så smed jeg det på en anden windows docker, samme problem. Jeg lavede en linux boks derhjemme jeg tog med for at teste det, så røg svartiderne ned på under 2 sec for alt.
Havde faktisk et andet weird problem med dem, intranet siden skulle ændre navn, det plejer jo at være nemt, det ville den så bare SLET ikke være med til, lige meget om det blev gjort i WP eller i deres primære plugin. Selv med de indbyggede tools til at rette det i db mm. virkede ikke. Deres eksterne udvikler havde brændt for næsten 20k timer af for at fikse det, og havde givet op og sagde at eneste mulighed var at starte forfra med en blank side og lave det hele på ny. Så fik jeg lov at give det et forsøg, og sammen med Claude, så blev det fikset, om end det endte med at skrive samtlige henvisning om. Og så for noget der normalt tager et minut. Suuuk.
Nå tilbage til sitet, for det giver vel også dig en hulens masse nemmere opdaterings muligheder at du lige får en idé, kan spytte et par prompts afsted, og skubbe i produktion.