Har fundet denne lille perle:
https://store.steampowered.com/app/892970/Valheim/
Nogen der spiller? Er der en DR server? Har kun spillet lidt singleplayer indtil videre.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Til dem af jer der har prøvet det her spil. Hvad synes i om det? Pros + cons?
Har lige side og set denne lille gennemgang og må sige det er tæt på jeg smider penge efter det.
Lyder super fedt. Hvis ikke det var fordi mindste manden lige var vågnet var jeg hoppet med på vågen nu.Gyldenglad skrev (#12):
Kan godt fortælle lidt om spillet, nu hvor jeg har lagt omkring 10 timer i det.
Man er en viking fanget i purgatory, på vej til Valhalla mener jeg. For at komme videre skal man bevise at værd, så som sige, ved at nakke nogle bosser som spawner fra offergaver som bringes til alters.
Det er jo et survival spil, så alt med at samle materialer, basebuilding, jagt og spise er en selvfølge. Eksekveringen er rigtig god. Basebuilding er nemt og ligetil.
Der er et skillsystem, hvor jo mere man gør noget, desto bedre bliver man til det. Hygge træ, mine, bue, økse osv. Men også løbe, hoppe osv.
Det er et spil med stort PvE element. Du skal ud i en kæmpe verden, og det er nådesløst. Fjenderne, som der er mange af, kan sagtens slå dig ud på 1 slag hvis du er uheldig. Der hvor du spawner er relativt roligt - troede jeg - indtil jeg efter lidt natlig træhugning kom en 8 meter høj trold ud mellem 2 træer og slog mig i jorden og smadrede halvdelen af min base.
Det kan spilles single player, men det er en kæmpe mission at skulle over på den anden side af verden for at finde den næste boss. Man bliver også lidt ensom når man er ene-viking i ens store Mead Hall.
Prisen er ikke så høj og jeg er godt underholdt.
Dette svar blev ændret 5 år siden af julemand101.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.