Jeg spiller næsten med det deck fra
#14. Gamora er skiftet med Professor X og Cable med Nightcrawler. Cable gør alligevel ikke den store forskel, da det kort man stjæler ville modstanderen sandsynligvis alligevel ikke have trukket. Lizard og Namor skal tidligt ud for at skabe pres på lokationer. Det får modstanderen til at gå efter de steder og smider alt for mange kort der for at få kontrol.
En typisk sejr er hvor man har ganske få kort på "brættet". Jeg vinder flere gange med 4-5 kort spillet i det hele. Iron man på 5. tur og Hulk på 6. Hvis man har dem i hånden. Ellers er Jessica Jones på 4/5 og Devil Dinosaur på 5/6 med Sentinel som giver dig en Sentinel på hånden.
Mister Fantastic er altid god på den midterste lokation. Medusa skal man være lidt forsigtig med at hun ikke optaget en værdifuld plads. Yondy smider jeg typisk et sted hvor jeg ikke går efter at vinde. 25% chance for at dø eller minus power lokationer, kan man sagtens bruge ham på. Lizard og Jessica Jones vil jeg også altid smide på en minus power lokation. Jeg møder stadig mange Zerg/rush deck og aggro/control deck. Der er Lizard god at få tidlig ud.