Star Wars (Xcom) Zero Company 27 aug.

Dette emne har 6 svar fra 3 deltagere, og blev senest opdateret for 1t 9m siden af wOOOOt.

11/08/2026 kl. 20:44

Nok mit mest ventede spil i år. Elsker Xcom, elsker Star Wars - det her bliver godt 😀
Andre som glæder sig til den 27 aug?

Preview er lige blevet tilladt, og der er masser.
Her er 2, og der er 10+ flere.

11/08/2026 kl. 20:44#0

Nok mit mest ventede spil i år. Elsker Xcom, elsker Star Wars - det her bliver godt 😀
Andre som glæder sig til den 27 aug?

Preview er lige blevet tilladt, og der er masser.
Her er 2, og der er 10+ flere.

11/08/2026 kl. 21:18

Jeg ville glæde mig, hvis jeg havde tid.

Dog er jeg lige startet på X-Com 2, som slet ikke er lige så godt som Enemy Unknown.

Jeg har også lige købt Marvel Midnight Suns, så jeg har rigeligt i denne genre lige nu, for jeg skal spille Zero Company

11/08/2026 kl. 21:18#1

Dog er jeg lige startet på X-Com 2, som slet ikke er lige så godt som Enemy Unknown.

Jeg har også lige købt Marvel Midnight Suns, så jeg har rigeligt i denne genre lige nu, for jeg skal spille Zero Company

11/08/2026 kl. 22:09

Nickell skrev (#1):

Xcom2 - du skal have expansion med, den forvandler spillet fuldstændigt!

11/08/2026 kl. 22:09#2

Nickell skrev (#1):

Xcom2 - du skal have expansion med, den forvandler spillet fuldstændigt!

11/08/2026 kl. 23:12

Altså, jeg købte Xcom 2 Collection med War of the Chosen og fire DLC.

Hvordan ændrer det kampagnen i grundspillet?

11/08/2026 kl. 23:12#3

12/08/2026 kl. 09:19

Nickell skrev (#3):

Det er WOTC expansion jeg mente - den ændrer spillet markant.
Har du slået dlc'erne til? de 3 chosen dukker ofte op og gør spillet en del mere udfordrende.
Hvis du ikke kan lide den kombination, så er alt håb ude 😀
Skal dog bemærkes, at basis spillet keder mig, men med dlc's og settings cranked up til hard,
så elsker jeg den taktiske hygge det giver mig 🙂 Men smag og behag er jo forskellig.

12/08/2026 kl. 09:19#4

Nickell skrev (#3):

Det er WOTC expansion jeg mente - den ændrer spillet markant.
Har du slået dlc'erne til? de 3 chosen dukker ofte op og gør spillet en del mere udfordrende.
Hvis du ikke kan lide den kombination, så er alt håb ude 😀
Skal dog bemærkes, at basis spillet keder mig, men med dlc's og settings cranked up til hard,
så elsker jeg den taktiske hygge det giver mig 🙂 Men smag og behag er jo forskellig.

12/08/2026 kl. 10:18

#1 Enig. Atmosfæren er slet ikke den samme fordi man render rundt i de alien-agtige byer i stedet for genkendelige steder, og turbegrænsningen gør man stormer frem i stedet for at krybe stille og forsigtigt gennem mørket, mens man frygter de mindste lyde.

Jeg kunne heller ikke lide udvidelsen til XCOM: Enemy Unknown da det også ændrer atmosfæren helt når det pludselig er mennesker i stedet for aliens man er oppe mod.

Det gode ved 2eren er dog de autogenererede maps. Efter man har gennemført Enemy Unknown et par gange kender man de forskellige maps alt for godt.

12/08/2026 kl. 10:18#5

#1 Enig. Atmosfæren er slet ikke den samme fordi man render rundt i de alien-agtige byer i stedet for genkendelige steder, og turbegrænsningen gør man stormer frem i stedet for at krybe stille og forsigtigt gennem mørket, mens man frygter de mindste lyde.

Jeg kunne heller ikke lide udvidelsen til XCOM: Enemy Unknown da det også ændrer atmosfæren helt når det pludselig er mennesker i stedet for aliens man er oppe mod.

Det gode ved 2eren er dog de autogenererede maps. Efter man har gennemført Enemy Unknown et par gange kender man de forskellige maps alt for godt.

12/08/2026 kl. 11:16

Kan godt huske da Xcom2 var ny, der var jeg heller ikke meget for settingen.
Men det kom jeg godt nok over, har over 2K timer i Xcom2.
Spiller moddet long wars - hvor spillet tager 3x tiden, og man kører 8 mands grupper 😀

12/08/2026 kl. 11:16#6

Kan godt huske da Xcom2 var ny, der var jeg heller ikke meget for settingen.
Men det kom jeg godt nok over, har over 2K timer i Xcom2.
Spiller moddet long wars - hvor spillet tager 3x tiden, og man kører 8 mands grupper 😀

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.