Jeg ved godt det er tidligt på sæsonen, men jeg var optimistisk omkring Man Utd. Efter at have set dem sejle rundt, ikke mindst i går hvor de smider en 2-0 føring og taber 2-3, så er jeg ikke sikker på at det bliver en speciel god sæson. Det meste af forsvaret sejlede jo rundt, heaven og Yoro var ikke fantastiske, Dalot var en katastrofe.
Hvordan kan man købe Santos, lade ham spille en masse i preseason som en ny Casemiro, nu kommer han nærmest ikke på holdet, eller 3 ud af 4 pl kampe har han da få samlet i snit ca. 25min pr kamp, men i stedet har Carrick brugt Bruno på midten i stedet. Så nævnte jeg at de var lidt tynde i toppen, det er så min fejl, for Man U spiller åbenbart helst uden en angriber, så Cunha skal være på toppen. Så har Sesko været en super sub et par gange. Det eneste rigtig positive har været at Lacey gjorde en god figur i går, han var også god i preseason, så mere af ham tak. Dorgu har godt nok været en halv skidt omgang indtil nu i denne sæson. Rashford ligner han napper kanten fra ham, og mon ikke Shaw og Mazraoui deler de fleste LB i den her sæson.
Men FUCK hvor er Man U's taktik værdiløs for angriberne, det er lige meget om det er Cunha, Mbeumo, Zirkzee eller Sesko de smider på toppen, de får nærmest intet at arbejde med, hvordan skal de så score mål. Sesko spillede hvad 60-70 min i går og havde 0 skud på mål.
Jeg kunne godt tænke mig at Tielemans, Santos og Mainoo på midten, uden Bruno i AMC'en, med Rashford og lacey/Mbeumo på kanten og Sesko i front, og så rent faktisk se om de kunne få skabt chancer til en angriber.
Wall-of-text, I know, bare frustreret. Arsenal og City klør sku meget godt på, og i den anden ende hvad sker der for Aston Villa, og Tottenham. Der er vist ingen af dem der er ret glade lige nu, specielt med alle de €€€ Tottenham har smidt for nye spillere