Valves nye VR headset: Steam Frame

Dette emne har 41 svar fra 13 deltagere, og blev senest opdateret for 51m siden af wOOOOt.

30/09/2026 kl. 07:13

Så blev den endelig sendt, eller markeret som sendt, GLS venter stadigvæk pakken, men er nok ikke heldig nok til at få den før weekenden. 🙁

30/09/2026 kl. 07:13#40

Så blev den endelig sendt, eller markeret som sendt, GLS venter stadigvæk pakken, men er nok ikke heldig nok til at få den før weekenden. 🙁

30/09/2026 kl. 14:50

Fisker skrev (#40):

Håber det bliver en god oplevelse.
Jeg må indrømme at jeg er blevet lidt skeptisk efterhånden.
For 2 ting er tydeligvis dårlige - Batteri og Controllers.
Og der ville jeg nok forvente at fra Valve så er alting gennemtænkt.
Samtidig synes jeg det er noget pis at man skal betale 60$ ekstra for comfort straps,
som alle siger bør være standard. Og alle kan se det er noget der koster 3$ i materialer.

Jeg er ok med svag standalone og dårlig passthrough, fordi det skal jeg overhovedet ikke bruge.
For mig er det trådløs PC VR streaming, og det er det alle giver den ros for.

Men det gør nok ikke noget at vente, for der skal nok komme bedre batteri løsning.
Og controllers - man kan vel bruge sine gamle Index når man stadig har tracking bases.

30/09/2026 kl. 14:50#41

Fisker skrev (#40):

Håber det bliver en god oplevelse.
Jeg må indrømme at jeg er blevet lidt skeptisk efterhånden.
For 2 ting er tydeligvis dårlige - Batteri og Controllers.
Og der ville jeg nok forvente at fra Valve så er alting gennemtænkt.
Samtidig synes jeg det er noget pis at man skal betale 60$ ekstra for comfort straps,
som alle siger bør være standard. Og alle kan se det er noget der koster 3$ i materialer.

Jeg er ok med svag standalone og dårlig passthrough, fordi det skal jeg overhovedet ikke bruge.
For mig er det trådløs PC VR streaming, og det er det alle giver den ros for.

Men det gør nok ikke noget at vente, for der skal nok komme bedre batteri løsning.
Og controllers - man kan vel bruge sine gamle Index når man stadig har tracking bases.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.