Forside Fora Hardware Tastatur til programmering / kontor brug Svar til: Tastatur til programmering / kontor brug

ElSenator
Rusher
  • E-peen: 578

Jeg er programmør. Købte for en måned siden det her: https://www.proshop.dk/Tastatur/Ducky-One-2-Tuxedo-Full-Size-Cherry-MX-Speed-Gaming-Tastatur-Nordisk-Sort/2827490

Jeg ELSKER det. Lette taster der ikke har særlig lang travel. Og sÃ¥ er de uden klik, sÃ¥ man bliver ikke bims af at høre pÃ¥ det nÃ¥r man skriver. De siger dog stadig noget nÃ¥r de rammer bunden, sÃ¥ bare rolig, kollegaerne kigger stadig over og tænker “Holy shit han skriver hurtig”.

PROS:
– Fuldstændig default layout og placering af taster.
– Minimum frame, intet spildplads
– Mekaniske taster og fuldt n-key rollover (hvis du trykker pÃ¥ alle taster pÃ¥ samme tid, bliver de alle registreret)
– INGEN rgb (Det er en pro for mig, jeg kan ikke udstÃ¥ det lysgejl)
– INGEN drivere. Det hele sættes op i hardware pÃ¥ keyboardet hvis man ønsker det. SÃ¥ det er ren plug n’ play som et keyboard bør være

CONS:
– De skal kun trykke ganske lidt ned før et tryk registreret grundet den lave travel til bund. SÃ¥ man skal lige vænne sig til at man ikke skal hvilke tommel pÃ¥ space.
– Det er dyrt i forhold til de “normale” keyboards. Men faktisk ganske billigt for et mekanisk. Men jo, prisen er høj hvis man er vant til at betale 3-500 for et tastatur. Men kvaliteten er ogsÃ¥ HELT i top.

• Dette svar blev ændret 4 Ã¥r, 7 mÃ¥neder siden af ElSenator.
  • Dette svar blev ændret 4 Ã¥r, 7 mÃ¥neder siden af ElSenator.