Starfield taler Ăžret af dig

Mass Effect havde 30.000 af dem. Skyrim havde omkring 60.000 af dem. Men Starfield har hele 150.000 af dem. Der er tale om (pun intended) antallet af linier dialog i spillene. Og Todd Howard har for nyligt, ved Tokyo Game Show, lĂžftet slĂžret for det hĂžje antal i Starfield.

Siger det noget om kvaliteten af spillet? Nej, det mÄ vi vente med. Men det siger noget om kompleksiteten i rollespilselementet. SÄ dem der havde frygtet, at Starfield skulle fokusere for meget pÄ kamp og mindre pÄ roleplaying lader altsÄ til at kunne drage et lettelsens suk.

Eller hvad man nu har lyst til at lÊgge i det. Det kan jo ogsÄ vÊre at spillet har 100 gange sÄ mange karakterer som Skyrim, og sÄ er det jo sÄdan set mindre dialog per karakter. Det ved vi ikke rigtigt noget om.

Faktisk er det mĂ„ske bare ligegyldig info, men nĂ„r man taler om Starfield, sĂ„ ved jeg, at i hvert fald en hĂ„ndfuld rushere vil finde selv de mindste bidder af officiel info interessant – undertegnede inklusive.

Forside Fora Starfield taler Ăžret af dig

  • Dette emne har 7 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 4 Ă„r siden af ElSenator.
Currently, there are 0 users and 0 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    ElSenator
    Rusher
    • E-peen: 578

    Mass Effect havde 30.000 af dem. Skyrim havde omkring 60.000 af dem. Men Starfield har hele 150.000 af dem. Der er tale om (pun intended) antallet af
    [LĂŠs hele nyheden her: Starfield taler Ăžret af dig]

Viser 7 svar - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Schalde
    Rusher
    • E-peen: 1,007

    GlĂŠder mig til spillet men er stadig skeptisk. Mr. Howard er en anelse god til at hype ting op

    #2
    LiberNull
    Rusher
    • E-peen: 485

    SÄ mÄ man bare hÄbe at det er noget interessant dialog. Men da det er Bethesda sÄ er chancerne for mindevÊrdig dialog ret minimal.

    #3
    Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,106

    GlĂŠder mig til spillet men er stadig skeptisk. Mr. Howard er en anelse god til at hype ting op

    Ja, ligesom Peter Molyneux og Randy Pitchford. MÄske ogsÄ Kojima?

    FÊlles for dem er, at de har haft et par succeser, hvorfor vi gerne vil gÞre dem til gÄse, som lÊgger guld hver gang.

    #4
    Chrism
    Rusher
    • E-peen: 173

    Jeg frygter virkelig at Starfield ender i samme launch-fadĂŠse som Cyberpunk 2077, med game breaking bugs og elendig optimering til en eller flere platforme. Jeg hĂ„ber at spillet vil fĂ„ samme impact som Skyrim gjorde, men det er som om de mest ambitiĂžse open world-RPG’er i nyere tid bare ikke har kunne leve op til det forventede … Jeg hĂ„ber i hvert fald pĂ„ det bedste, men frygter det vĂŠrste.

    #5
    LiberNull
    Rusher
    • E-peen: 485

    #4
    Er sĂ„ lidt mere tryg ved at spillet lige skal forbi Onkel Phil & Co… inden at det bliver smidt pĂ„ gaden.

    HÄber da ihvertfald, at Microsoft gerne vil have nogle ordentlige spil for deres 7 milliarder. Og at de har fulgt med i nyhederne med hele med Cyberpunk 2077 fadÊse.

    #6
    Chrism
    Rusher
    • E-peen: 173

    #5: Du har nok ret. MS og Xbox-teamet mĂ„ nok ogsĂ„ smide lidt quality control efter det …

    #7
    ElSenator
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 578

    #4, Det kan jeg ogsĂ„ godt frygte. Jeg tror det er problemerne i at gĂ„ fra en meget flad verden der er “nem” at streame ind (Skyrim, Witcher 3), til meget vertikale verdener (ofte sci-fi verdener), hvor data er meget mere koncentreret i smĂ„ omrĂ„der ogsĂ„ i hĂžjden. Det krĂŠver sĂ„ meget mere af deres engines og de skal pludselig streame ind i vertikale layers udover blot x/z.

Viser 7 svar - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...