VxChemical skrev (#65):
Jeg er okay. Jeg har bare svært ved intolerante og ubehagelig mennesker, du rammer den kategori.
Som sagt, hvis du ikke vil virke intolerant, så skal du øve dig lidt i hvad du skriver, ellers er du det.
Det lyder alt sammen meget nobelt i din realitet. Debatten dog gik ud på at diskutere emnet, hvor faktum derimod er den at du var den første til at lave person angreb på andre i denne her diskussionen. Først beskyldte du mig komisk nok for at være dobbelmoralsk helt uden at realisere at du ikke er en skid bedre, og nu proklamere du at du er den heroiske med dine personangreb i denne debat?
Som sagt, emnet blev startet for at diskutere meninger, hvor du var hurtigt ude for at pegefingre og gøre debatten personlig, har du overvejet at du faktisk er den intolerante i denne debat?
Selvindsigt er ikke din stærke side kan jeg se.
Anyway, jeg fik set første afsnit. Det hele starter lidt langsomt, men det er jo forventeligt givet at historien lige skal igang først. Når jeg ser film hvis stil foregår i middelalderen et sted i nord europa, som udelukkende bestod af hvide mennesker, så virker det bare besynderligt at se en fuldt ud sort kvindelig afrikaner, træde ud af sin hytte for at se hvem de 2 fræmmede elver vil i deres ellers hvide lille landsby.
Det var en meget lille forstyrelse der for en kort stund satte mig ud af indlevelsen, eller er det indtil videre ikke så slemt som jeg ellers frygtede. Elver kongen synes jeg også virkerde fejlcastet, hans ansigt træk mindede meget lidt om det man forventer af en elv's udseende, specielt en konge. Her gjorde Peter Jacksom det meget bedre.
#73 Mener Jezz Bezos havde bedt produktionen om at indkludere mere sex med reference og inspiration fra Game of Thrones.