Så er det 25 år siden...

Dette emne har 8 svar fra 6 deltagere, og blev senest opdateret for 36m siden af hqx.

11/09/2026 kl. 09:38
😂1 #0

...at jeg oprettede mig som bruger på Daily Rush.🥳 Som tiden dog flyver.

Jeg mindes ikke, at der skete andre bemærkelsesværdige ting den dag, men jeg har også rundet de 40, så hukommelsen er heller ikke, hvad den har været.😅

Negleklippere og instrumentalversioner til alle i dagens anledning!❤️

Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
11/09/2026 kl. 09:38#0
😂1

...at jeg oprettede mig som bruger på Daily Rush.🥳 Som tiden dog flyver.

Jeg mindes ikke, at der skete andre bemærkelsesværdige ting den dag, men jeg har også rundet de 40, så hukommelsen er heller ikke, hvad den har været.😅

Negleklippere og instrumentalversioner til alle i dagens anledning!❤️

Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
11/09/2026 kl. 10:19

Det er årsdagen for CIAs militærkup i Chile… Det vist det vigtigste ved idag.

Og så at ham der MMA Amerikaneren vil slåsse med en chimpanze idag

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
11/09/2026 kl. 10:19#1

Det er årsdagen for CIAs militærkup i Chile… Det vist det vigtigste ved idag.

Og så at ham der MMA Amerikaneren vil slåsse med en chimpanze idag

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
11/09/2026 kl. 10:27

noget i samme retning for mig, men kan man se det et eller andet sted? 😀

11/09/2026 kl. 10:27#2

noget i samme retning for mig, men kan man se det et eller andet sted? 😀

11/09/2026 kl. 11:12

Nej du startede jo på et helt andet domæne/site. De informationer er formentlig gået tabt nu

11/09/2026 kl. 11:12#3

Nej du startede jo på et helt andet domæne/site. De informationer er formentlig gået tabt nu

11/09/2026 kl. 11:41

#1 MMA manden vil slå på en Abe ??? WTF, går det ikke under dyremishandling ?

11/09/2026 kl. 11:41#5

#1 MMA manden vil slå på en Abe ??? WTF, går det ikke under dyremishandling ?

11/09/2026 kl. 12:02

#5 - jeg tror ikke på han tør… men teknisk set jow… det er dyresmishandling, men det er nok også ham der får rykket sine kønsdele af og spist sit ansigt

11/09/2026 kl. 12:02#6

#5 - jeg tror ikke på han tør… men teknisk set jow… det er dyresmishandling, men det er nok også ham der får rykket sine kønsdele af og spist sit ansigt

11/09/2026 kl. 12:10

#6 Det er jo forrykt, den vil da gå totalt amok hvis han forsøger at gøre noget, og sparker han først aben, så bliver han slagtet bagefter af dyreaktivister. Mon ikke han bare gør det for opmærksomhed.. Efter devisen om at dårlig omtale er bedre end ingen omtale.

Jeg tænker du har ret i at den nok ikke holder sig tilbage.

11/09/2026 kl. 12:10#7

#6 Det er jo forrykt, den vil da gå totalt amok hvis han forsøger at gøre noget, og sparker han først aben, så bliver han slagtet bagefter af dyreaktivister. Mon ikke han bare gør det for opmærksomhed.. Efter devisen om at dårlig omtale er bedre end ingen omtale.

Jeg tænker du har ret i at den nok ikke holder sig tilbage.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.