#19 Det burde den ikke gøre 😁
Fedt! tak for indsatsen!
Fedt! tak for indsatsen!
Ser godt ud, well done!
Ser godt ud, well done!
Øhmmm kan vi lige stoppe op i 2 sek. og sige TAK!
Fedt initiativ og tak for tiden og energien i det, alene performance når man klikker rundt er jo en fryd.
Jeg er fan, selvfølgelig er den ikke 100% perfekt fra start, men godt arbejde indtil videre.
Fedt initiativ og tak for tiden og energien i det, alene performance når man klikker rundt er jo en fryd.
Jeg er fan, selvfølgelig er den ikke 100% perfekt fra start, men godt arbejde indtil videre.
#23 Jeg siger sgu da ikke tak når der er en clanker der har lavet det 🙂
jk, tak for en noget bedre mobiloplevelse 😉
#23 Jeg siger sgu da ikke tak når der er en clanker der har lavet det 🙂
jk, tak for en noget bedre mobiloplevelse 😉
Den gamle var sgu også blevet noget sløv . . . . Kører rigtigt godt nu . . . 😀
Den gamle var sgu også blevet noget sløv . . . . Kører rigtigt godt nu . . . 😀
Ja, det kører betydeligt hurtigere.
Ja, det kører betydeligt hurtigere.
NoFaith skrev (#23):
Selv tak 🙂 Nu har jeg gerne ville gøre det i årevis, så det er fedt at få gjort. Uden AI var det heller ikke blevet til noget - ikke at der ikke stadig er en del arbejde i det, men rigtig, rigtig,rigtig meget af kodearbejdet er fuldstændig overtaget af AI.
NoFaith skrev (#23):
Selv tak 🙂 Nu har jeg gerne ville gøre det i årevis, så det er fedt at få gjort. Uden AI var det heller ikke blevet til noget - ikke at der ikke stadig er en del arbejde i det, men rigtig, rigtig,rigtig meget af kodearbejdet er fuldstændig overtaget af AI.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.