#297 Du klikker selvfølgelig bare på "Watch on YouTube". Det er Johnny Knoxville, der får bøllebank af Butterbean.:)
#297 Du klikker selvfølgelig bare på "Watch on YouTube". Det er Johnny Knoxville, der får bøllebank af Butterbean.:)
Dette emne har 644 svar fra 48 deltagere, og blev senest opdateret for 15d 23t siden af Deadlights.
Dette svar blev ændret 4år siden af Deadlights.
Fik lige genset følgende geniale klip fra de uaktuelle nyheder:
Der er forresten også et virkelig godt klip med Messerschmidt i den nyeste sæson af tæt på sandheden, dog ikke et jeg kunne finde på youtube.
Fik lige genset følgende geniale klip fra de uaktuelle nyheder:
Der er forresten også et virkelig godt klip med Messerschmidt i den nyeste sæson af tæt på sandheden, dog ikke et jeg kunne finde på youtube.
Det er altså en vild kanal, nedenstående kommer fra. How to be a criminal, basically.:D
Det er altså en vild kanal, nedenstående kommer fra. How to be a criminal, basically.:D
Dette svar blev ændret 4år siden af Deadlights.
He knows what you did last summer.
He knows what you did last summer.
Inspireret af tråden om 90'er musiksatire endte jeg på ilmerscorner.dk (Ilmers Corner er ikke fra 90'erne). Årh hvaaaad, mand.
Inspireret af tråden om 90'er musiksatire endte jeg på ilmerscorner.dk (Ilmers Corner er ikke fra 90'erne). Årh hvaaaad, mand.
Inspirationen til Minecraft er fundet.
Inspirationen til Minecraft er fundet.
Det er selvfølgelig foruroligende... men... hahahahahahahahaha, jeg er flad af grin. Oscar til Kim nu!
Small peen compensation hyper drive
Det er selvfølgelig foruroligende... men... hahahahahahahahaha, jeg er flad af grin. Oscar til Kim nu!
Small peen compensation hyper drive
He-he! Husker: "Den Kære Leder" Ser På Ting. Det var tider 🙂
"Den Store Leder" Ser også På Ting..men han er tydeligvis glad - for sin LollyBomb!
He-he! Husker: "Den Kære Leder" Ser På Ting. Det var tider 🙂
"Den Store Leder" Ser også På Ting..men han er tydeligvis glad - for sin LollyBomb!
High five!
High five!
#314 Damn, en Will Smith simulator!
#315 Han slog med åben hånd, fordi papir slår sten.
#316 Haha!
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.