Ja det er satme en pris.
bare lige for at rette ind. min direktoer var den foerste da valgte og to 8oz
Jeg valgte efter og balgte kun 6 oz tilat begynde med men koekkenet var loebet toer og havde kun 3stk 8oz tilbage. saa jeg opgrader min stoerrelse i stil med min direktoer.
Saa det var ikke "kun mig" der besluttede at tage en dyr steak.
Mit eget firma betalte hotel til ca 3300kr for 2 overnatninger, for at jeg kunne tage ned og vaere med ved bordet.
men Det er vaesenligt andre forhold end da jeg arbejde inde paa falkoner alle for et par aartier siden.
Jeg er helt enig.
Det er bestemt ikke en pris jeg ville give selv. saa hade det nok mere var en tur paa texas roadhouse og den same stoerrelse ville have koster 115kr. og jeg ville have vaere ganske tilfreds med den.
Til den pris kunne jeg maaske vaere med. Men jeg er aerligt talt en horrible kok og der ville nok nemt gaa et par kilo til spil foer jeg kunne lave noget der var bare nogenlunde spiseligt.
Resturant besoeg er nok en af de stoerre poster paa min udgift liste
#4 mht til sovs saa er det altsaa noget de mangle herovre
whiskey sovs og bernaise sovs er noget jeg ville oenske jeg kunne find I den lokale "brugs"
Som sagt 230gram (8oz)
Bare fordi noget er bedre betyder det jo ikke er andet ikke er godt.
en? I5 er ogsaa en ganske god cpu men de udelukket jo ikek at an i7 eller i9 er bedred. og hvis du ikke skal betale for den.
#7 Amerikansk bliver nok mere og mer sjaeldent.
saa hut jeg hvisker saa er export af disse koer bannet nu og amerikansk katagorising af koed er ikke paa samme hoejde som I Japan's klassificering. i amerkisk hat du kun 3 katagorier og der er mange faktorer der ikke taeller ind.
Hvad h... er en sous vide maskine ?