Hvad er et instant red flag?

Dette emne har 3 svar fra 4 deltagere, og blev senest opdateret for 35m siden af NightBreaker.

29/08/2026 kl. 18:58

Her tænker jeg ikke nødvendigvis på en du dater, er gift med eller noget. Men, bare folk du møder og snakker med.

For mig er det folk der ikke river toiletpapir over hvor hakkerne er, men bare river det som en anden psykopat.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
29/08/2026 kl. 18:58#0

Her tænker jeg ikke nødvendigvis på en du dater, er gift med eller noget. Men, bare folk du møder og snakker med.

For mig er det folk der ikke river toiletpapir over hvor hakkerne er, men bare river det som en anden psykopat.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
29/08/2026 kl. 19:34

Var jeg datingmarkedet, så er det sjovt at se hinanden an, når regningen kommer. Tilbyder hun at betale, hvert fald halvdelen, så ville hun være godkendt.

Det kommer selvfølgelig også an på, hvem der har inviteret på mad.

En partner uden styr på økonomien er et dårligt signal for mit vedkommende.

29/08/2026 kl. 19:34#1

Var jeg datingmarkedet, så er det sjovt at se hinanden an, når regningen kommer. Tilbyder hun at betale, hvert fald halvdelen, så ville hun være godkendt.

Det kommer selvfølgelig også an på, hvem der har inviteret på mad.

En partner uden styr på økonomien er et dårligt signal for mit vedkommende.

29/08/2026 kl. 20:26

Softice i en båd i stedet for en vaffel. 100% psykopat.

29/08/2026 kl. 20:26#2

Softice i en båd i stedet for en vaffel. 100% psykopat.

29/08/2026 kl. 20:50

selvfed uden ironi, og uden moral.

29/08/2026 kl. 20:50#3

selvfed uden ironi, og uden moral.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.