Jeg har modtaget vaccinen og får snart 3., og jeg er særligt imod dem som ikke synes vaccine er for dem.
Totalt snævert synet, og ofte når man spørger så giver de usaglige og konspiratoriske argumenter, som, at de selv bestemmer over deres krop, de dør af det, de kan ikke se fornuften bag det, eller utestet vaccine (selvom milliarder nu har fået den), så ingen gode eller fornuftige argumenter, kun det at de er egoister og ikke viser nogen samfundssind, og støtter ikke op omkring at mindske spredningen, som jo sker i højere grad mellem ikke vaccinerede, og i mindretal når man er vaccineret.
Men jo, alle har ret til en holdning men desværre så er den ofte mere egoistisk , end den kan dokumenteres at være andet, så valget er deres, og dem som anti-vaxxer sig igennem det, kan jo bære på den tro at de ikke rammer nogen som dør, måske gør det, og er det så noget de er stolte af?
Så lad os endelig få ikke vaccinerede ud og blive presset væk fra steder vi andre må være i grupper, de skal jo mærke at de ikke er med i vores fællesskab mere, og de ved godt det ikke er fornuft, og der er ingen som endnu har beskrevet hvor mange som døde af vaccine, så hvorfor betvivle det, udover egoisten som lever i en meget lille verden med dem selv og deres ego.
Jeg takker gerne alle dem, som lader sig vaccinere, også selvom de ikke ville hvis de kun skulle tænke på dem selv, så tak for støtten og red os andre.