Forside Fora Sport Formel 1 (2022)

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,074

SĂ„ starter vi igen!

2021 havde jeg ikke megen interesse i, da Magnussen var ude, men er du vimmer et drama uden lige.

Nye regler, nye biler, Magnussen tilbage. Sidste gang en flok danskere fik et wildcard grundet krig, der vandt de hele lortet (1992).

Jeg er klar.

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 116 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Anonym
    • E-peen: 125

Jeg sÄ lige den her:

re4per
    Rusher
    • E-peen: 103

“Last year for two points I would’ve fucked the whole paddock” hahaha 😀 😀

Anonym
    • E-peen: 125

Hugged/Fucked 😀

re4per
    Rusher
    • E-peen: 103

Hehehe, man hþrer hvad man vil hþre 😛

Skulle lige hþre den nogen gange, men ja det er nok hugged 😛

VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,069

Jeg fik fÞrst set lÞbet i gÄr. Vildt fedt lÞb! Rimelig intens duel tidligt imellem de to Alpine-biler (eller hvad det lyserÞde team nu hedder), og sÄ en spÊndende duel om fÞrstepladsen de sidste 10 omgange eller sÄdan noget. Bring on the next race.:)

VampiricEye
    Rusher

NÄr nu ungerne alligevel ikke vil lade mig sove lÊnge, sÄ passer det jo fint, at lÞbet starter kl. 7.:)

VampiricEye
    Rusher

Hmm, spÊndingen kan da hurtigt blive drÊbt i denne sÊson, hvis Verstappen bliver ved med at udgÄ. Det ligner allerede et sikkert mesterskab til Ferrari.

Noize
    Rusher
    • E-peen: 177

Hmm, spÊndingen kan da hurtigt blive drÊbt i denne sÊson, hvis Verstappen bliver ved med at udgÄ. Det ligner allerede et sikkert mesterskab til Ferrari.

Det kan sagtens nĂ„ at vende seasonen er lige startet…

Lidt kedeligt lĂžb idag men det er melbourne tit.

Ærgelig pit strategi for Alonso og Magnussen

VampiricEye
    Rusher

#38 SelvfÞlgelig. Der er mange lÞb endnu, og det kan stadig gÄ skÊvt for Ferrari. Nu mÄ vi se.

Og enig, dagens lÞb var ikke pÄ hÞjde med sÊsonens to fÞrste.

VampiricEye
    Rusher

Hvad i alverden er det for et format, der kĂžres i den her weekend? Jeg regnede med “bare” at skulle se lĂžbet pĂ„ sĂžndag som sĂŠdvanlig?!

Nickell
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Nyt format, som blev indfÞrt sidste Är.

Kvalen er todelt. Fredag en ordinĂŠr kval, lĂžrdag kval gennem et 30 minutter stint lĂžb uden pause. Her kan de bedste otte kĂžrere score et par point.

SĂžndag ordinĂŠrt lĂžb, hvor kĂžrerne starter efter deres slutplacering om lĂžrdagen.

Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 289

Jep. Otte point til vinderen af sprintlÞbet faldende til et enkelt point til nummer otte. Som skrevet ovenover, starter de lÞbet pÄ sÞndag, som de slutter i morgen.

VampiricEye
    Rusher

#41 “Let’s play Bamboozled!”

Men okay, sÄ teknisk set kan jeg snildt stadig nÞjes med lÞbet pÄ sÞndag, hvis tiden ikke lige er til andet.

Bams
    Rusher
    • E-peen: 358

Hvad betyder stint lĂžb? Er det helt normal race i 30min?

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 4 mĂ„neder siden af Bams.
    Stormtrooper
    Rusher

#44 De kĂžrer 100 kilometer. Ingen krav om pitstop.

Stormtrooper
    Rusher

Hvorfor i alverden trak Ferrari Leclerc ind til sidst? Den frontvinge var da ikke i nÊrheden af at vÊre beskadiget nok til, at det kunne betale sig. Jeg ser allerede nu mesterskabet smuldre mellem fingrene pÄ dem.

Nickell
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#46: SoftdĂŠk?

VampiricEye
    Rusher

Det er da vist enten-eller med Verstappen. Enten udgÄr han, eller ogsÄ vinder han.

Stormtrooper
    Rusher

#47 Nej, han havde nĂŠsten lige fĂ„et nye soft pĂ„, da han ‘kĂžrte galt’, sĂ„ det var for at fĂ„ ham ind og give ham ny frontvinge.

Noize
    Rusher
    • E-peen: 177

#49 en f1 bil uden downforce er en dÞd sild. Den er alt og bilen fungere stort set ikke med en ikke fungerende downforce hvoraf stÞrstedelen kommer fra frontvingen. Ferrari og Leclerc gjorde det ret godt ifht til det crash og sÄ stade fÄ point.

Stormtrooper
    Rusher

#50 Det er jeg klar over, men vingen havde nÊrmest ikke taget skade i mÞdet med vÊggen, sÄ det kunne aldrig betale sig at bruge tid pÄ at stoppe ham igen. Dog kan det vÊre, at han fik flatspots pÄ alle fire dÊk, da han skred ud.

Nickell
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Intens kamp i toppen. Magnussen valgte vist forkert strategi, eller ogsÄ var det teamet.

Stormtrooper
    Rusher

Ja, Ferrari skal til at tage sig sammen, hvis ikke Verstappen skal Êde sig ind pÄ Leclerc lille bid for lille bid.

VampiricEye
    Rusher

Jeg missede lÞbet sidste weekend, og nu kunne jeg sÄ se, at Viaplay Äbenbart ikke har rettigheder til at have lÞbene liggende sÊrligt lÊnge. Øv. SÄ det blev til 7 minutters highlights pÄ YT i stedet. Verstappen fortsÊtter sin stime med enten at udgÄ eller vinde.

Jepparh
    Rusher
    • E-peen: 138

Jeg vil blot informere om jeg vil forsÞge at vinke til kameraret her i weekenden nÄr jeg tager plads pÄ tribunerne i Barcelona.

Bams
    Rusher
    • E-peen: 358

#55 fedt! God tur??

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 3 mĂ„neder siden af Bams.
    StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

Jeg vil blot informere om jeg vil forsÞge at vinke til kameraret her i weekenden nÄr jeg tager plads pÄ tribunerne i Barcelona.

SÅDAN! Du ta’r lige noget (EXTRA)farvestrĂ„lende pĂ„, ik’? SĂ„ vi kan se dig.

Stormtrooper
    Rusher

#55 Haha, held og lykke! 🙂 Jeg har vĂŠret til Formel 1 elleve gange, og jeg har kun vĂŠret tĂŠt pĂ„ at blive filmet en enkelt gang 😉 Du skal nok tage noget meget iĂžjnefaldende tĂžj pĂ„, for at maksimere dine chancer 😉
    Og god tur! Det skal nok blive et fedt lþb. Spéndende at se om Ferrari opgraderinger kan hjélpe dem, eller om Red Bull stadig er foran. Og hvor er Mercedes mon? 🙂

Nickell
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Negleklipper pÄ trÞjen!

God tur… Jeg hĂ„ber, at vejret bliver godt!

VampiricEye
    Rusher

#55 Fedt! Det mÄ jeg ogsÄ prÞve engang.:)

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 116 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...