Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Film & TV Jackass Forever (2021)

Tagget: 

• Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 4 Ã¥r siden af StultusX2.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Suppe
    Rusher
    • E-peen: 55

SÃ¥ er der komme en ny trailer til endnu en film i “serien” Jackass. Synes sgu altid det har været god underholdning, men har aldrig været i biograften for at se dem, jeg har altid ventet til de kom pÃ¥ streaming tjenesterne.

Men man kan godt se det er ved at være nogle ældre herre nu. Lad os nu se om underholdningen er i top her, jeg er hver fald positiv over traileren.

Viser 1 svar (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

^der var sgutte ikke streamingtjenester da de startede ;-P

Nope! Har ikke travlt med at se mere. Har nÃ¥et en(den) alder hvor gammel idioti/forkerte steder pÃ¥ forkerte tidspunkter mm. er ved at komme frem: Knirkene skulder, efter trillen ned af bjerg i GD-240. Mærkelige opsvulmet og ømt lillefinger-led efter klemme i pansret tÃ¥rnluge(og mÃ¥ske et enkelt slagsmÃ¥l – dengang i 20’erne). Stivhed i nakke, efter lidt for tæt pÃ¥ IED. Og har ikke engang opsøgt den slags!? ..altsÃ¥ udover, at fÃ¥ løn og være ung-dum nok til eventyr(suk)

Man hatten af – for de tosser – de mÃ¥ mangle $$$ eller spænding, mÃ¥ske mest for dopamin-BOOST’!?

PS. og sÃ¥ er der de dersens fæces og sperma segmenter i filmene – Jeg bliver sgu bare ikke fan EWAR!
    Hvis/nÃ¥r Jeg skal den slags – er det sgu med mit eget!

Steve O er nok min yndling: Der var noget med et spring fra tredje etage+? og ned i den lave ende i en svømmepøl(50 cm?) Fordi dét handlede om teknik og ikke…

• Dette svar blev ændret 4 Ã¥r siden af StultusX2.
Viser 1 svar (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...