Forside Fora Spil PC Masterrace MS Flight Simulator 2020

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Deadmeat
    Rusher
    • E-peen: 362

Vil lige genoptage trĂ„den fra DR her 🙂 Som en passende Ă„bner kan jeg fortĂŠlle at UK opdateringen lige er landet og de har bestemt givet den gas med at opdatere sevĂŠrdigheder! Ser frem til nogen spĂŠndende sight seeing ture i det Engelske.

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 62 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Carl
    Rusher
    • E-peen: 147

#24 hvad kommer sÄdan en sag til at ligge i pris?
    Ved man hvornÄr den kommer?

Jeg spiller ikke da jeg ikke har udstyret til det, men jeg gad satme godt hvis man kunne fÄ noget godt udstyr til den rigtige pris.

Steadi
    Rusher
    • E-peen: 329

#30 – hvordan er det med Discovery Flights og de nye vandfly, kommer de ogsĂ„ til pc-udgaven?

Eller er flyene dlc pÄnÊr til den dyreste udgave?

Steadi
    Rusher

Svar til mig selv i #32 – Vandski og ski er ekstra udgaver af eksisterende fly, sĂ„ de er med i opdateringen.

FunteX
    Rusher
    • E-peen: 294

Den sprang ivertfald fra omkring 60 til cirka 100 fps hos mig paa ultra nĂ„r vi snakker performance . . . 🙂

Steadi
    Rusher

#34 – performance virkede noget forbedret hos mig, men grafisk synes jeg det sĂ„ vĂŠrre ud
 men jeg har muligvis bare bildt mig selv noget ind 🙂

FunteX
    Rusher

Syntes det ligner omtrent det samme . . . 🙂

Steadi
    Rusher

Det er muligt, at det er fra en tidligere update, men jeg er vild med, at der skiftes til satellit-billeder, nĂ„r jeg zoomer tilstrĂŠkkeligt tĂŠt pĂ„ under “world map”. Det var jo totalt umuligt at lokalisere noget som helst tidligere.

FunteX
    Rusher

🙂

wOOOOt
    Rusher
    • E-peen: 282

De fleste har fÄet 10-30% ekstra boost pÄ FPS, hvis de kÞrer med samme settings som fÞr update.
    Det varierer dog.

Mig i VR kan kun mÊrke meget lidt, og ikke nok til at det er rigtig fedt, pÄ mit 2080ti kort.
    SÄ jeg mÄ vente pÄ en opgradering.

FunteX
    Rusher
    Steadi
    Rusher

Racingen gĂžr det ikke rigtigt for mig, mĂ„ jeg indrĂžmme. Men til gengĂŠld kunne jeg overveje Junkers-modellen, nĂ„r den ankommer. 15€ er en ok pris, synes jeg.

OgsÄ fedt, hvis der ikke er alt for lang tid til helikoptere. Tror I, at der ankommer en eller flere gratis eller 100% dlc?

FunteX
    Rusher

Jeg skal érligt talt indrþmme at det er de gamle fly jeg er intereseret i, ikke racing . . . 😉

Steadi
    Rusher

Der kom vel ikke nogle gamle fly i race-dlc’en?

FunteX
    Rusher

SĂ„ vidt jeg lige kan ane, er der ivertfald teaset: Hawker Hurricane, P51 Mustang, L-39 Albatros, og en fjerde . . . 🙂

FunteX
    Rusher

Tror den fjerde er en North American T6, og sĂ„ vises der ogsĂ„ en helikopter . . . 🙂

Steadi
    Rusher

Lol, jeg havde faktisk tĂŠnkt “Det ligner da en P-51”, men ikke tĂŠnkt tanken, at “det er da et historisk fly”, whoops 😀

Helikoptere har Asobo “lovet” os fĂžrst kommer i 2022, og Air Race er vist sat til dette efterĂ„r? Samtidig kommer der ogsĂ„ Top Gun-dlc’en til november. De har travlt!

Jeg ser pĂŠnt meget frem til helikoptere.

FunteX
    Rusher

Jep, men nu analyserede jeg bare traileren, race skulle vist lande til oktober . . .

FunteX
    Rusher

SĂ„ er der nyt fra gutterne ved Honeycomb . . .

Honeycomb Aeronautical Reveals New Products at FSExpo 2021

FunteX
    Rusher

Headsup. JU52 er released . . .

hunterSEG
    Rusher
    • E-peen: 268

To, nej tre ting.

1. GlÊdelig bagjul og snart godt nytÄr. (Som vel egentligt er to ting, sÄ det er total fire)

2. Fik en Tobii eye tracker 5 i gave. Den virker virkelig godt til msfs (og skulle ogsĂ„ vĂŠre god til andre simulatorer). Selv pĂ„ min bĂŠrbar 15″ fĂ„r man virkelig en god indlevelse. Det giver rigtig meget frit at kunne kigge lidt rundt. Specielt er det super sĂ„ nemt det er at kigge ind i drejet.

Umiddelbart sÄ var jeg lidt skeptisk om hvor meget det ville give i oplevelse, men det er ikke meget man skal flytte Þjenen. Kan selvfÞlgelig godt kigge sÄ langt til siden, at man ikke kan se skÊrmen, men det sker ikke ofte.

Den koster dog omkring 1.700 kr. SĂ„ helt billig er den ikke, men vil sige det er bedre end et setup med to skĂŠrme, og den tilfĂžjer virkelig noget godt.

3. Kunne denne trĂ„d ikke komme under “udvalgte spil”. Det findes jo ikke kun pĂ„ PC masterrace mere. Er dog ikke trĂ„dstarter, sĂ„ det er ikke mit kald. Synes dog kategorien “udvalgte spil” kunne bruge lidt flere titler.

re4per
    Rusher
    • E-peen: 103

Ny Nordics update. SĂ„ kom StorebĂŠltsbroen endelig 🙂

Diamont
    Rusher
    • E-peen: 36

Fedt. Det kan vÊre jeg snart skal springe pÄ FS2020. Skal bare lige have joystick eller noget.

Er disse updates gratis til standard spillet eller er det DLC?

re4per
    Rusher
    • E-peen: 103

#52 Ja, de world updates er gratis.

FunteX
    Rusher

MĂ„ske man skulle ind og flyve en tur igen . . . 🙂

NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,658

Fuck det ser fedt ud.

wOOOOt
    Rusher
    • E-peen: 282

Igen – hvis nogen af jer har en monster PC med 4090 kort og VR,
    sÄ er det her en next level oplevelse.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,855

#56 Har stadig til gode og prĂžve mit Reverb G2 og mit 4090. MĂ„ hellere lige nosse mig sammen og tage en flyvetur snart.

Michael
    Rusher
    • E-peen: 24

Her kan findes flere smÄ addons som folk har lavet til Danmark

F.eks begge lillebĂŠlts broer

https://flightsim.to/by-country/DK/

Diamont
    Rusher
    • E-peen: 36

Hvis en noob som mig skal igang med FS2020, hvilken stick bĂžr man have? Er fx pedaler overkill? Throttle et must?

Thrustmaster T.16000M FCS (570,-) https://www.pricerunner.dk/pl/165-4710888
    Thrustmaster T.16000M FCS + Throttle (999,-) https://www.pricerunner.dk/pl/165-3473197
    Thrustmaster T.16000M FCS + Throttle + pedaler (1.550,-) https://www.pricerunner.dk/pl/165-4362700
    Logitech X56 Rhino H.O.T.A.S. (1.500) https://www.pricerunner.dk/pl/165-4247467
    Logitech X52 H.O.T.A.S. (999,-) https://www.pricerunner.dk/pl/165-2970144
    Thrustmaster Hotas Warthog Flight Stick (1.900) https://www.pricerunner.dk/pl/165-3478667

Eller kan man bruge PS4/5 controller? Ok oplevelse?

X56 ser fedest ud, men ser ud til at en del dĂžjer med fejl jf. anmeldelserne.
    Andre?

hunterSEG
    Rusher
    • E-peen: 268

#59 Kommer lidt an pÄ hvad du tÊnker oplevelsen skal vÊre.
    Skal du flyve helikopter, sÄ vil jeg sige pedaler er godt.
    Almindelige fly der tror jeg godt du kan undvÊre dem. Nogle flightsticks har det indbygget i hÄndtaget, hvor du tvister det. Det har mit Logitech extreme 3d pro, det virker, men er meget fÞlsomt og ikke noget hvor man kan holde et konstant twist pÄ hÄndtaget.

Throttle det skal du have.

Dem du linker til skulle vÊre gode til msfs, sÄ vidt jeg husker at have lÊst.
    X56 ser fedt ud og der er nogle gode knapper ser det ud til. Specielt hvis du skal flyve fly med flere motorer.

En ting jeg selv er meget glad for er min Tobii eye tracker 5. Den virker vildt godt, hvis du ikke skal gÄ VR vejen.

Den hjÊlper meget og giver en meget bedre indlevelse end bare at se pÄ en skÊrm.

Har fulgt med pÄ denne flight joypad, som skulle vÊre kommet ud i forÄret. Den ser faktisk ok ud. Dog lidt dyr og en stick+throttle er helt klart bedre.
    Er dog bange for der er gÄet noget galt for dem, for der sker ikke noget pÄ deres hjemmeside.
    https://yawmanflight.com/

Jeg bor i Viborg, sÄ du skal vÊre velkommen til at komme forbi og se eye tracker i aktion.
    Skal siges jeg kun bruger msfs til husbehov og ikke sÄ ofte.

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 62 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...