Forside Fora Politik/Samfund PrĂŠsidentvalg USA, 2024

Hvem bliver USAs prĂŠsident

You must be logged in to participate.
  • Harris
  • Trump
  • HĂ„ber pĂ„ Harris, tror det bliver Trump
  • HĂ„ber pĂ„ Trump, tror det bliver Harris
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,805

Vi kommer jo nok ikke uden om, at de skal vĂŠlge en ny prĂŠsident i USA.

I nat var der debat mellem Harris og Trump.

Trumps seneste pĂ„stand er sĂ„, at I migranter fra Haiti spiser katte… Yes, yes… ?

Nogen der sÄ debatten?

• Dette emne blev ĂŠndret 7 mĂ„neder, 3 uger siden af Cancerman.
Viser 30 svar - 31 til 60 (af 340 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Deadlights
    Rusher
    • E-peen: 1,430

NÄr man forsÞger at vÊlte USAs demokrati gÞr man jo sig selv til noget af en skydeskive. Live a Dictator life, win dictator prizes. ForhÄbentligt fÄr tossen snart noget ekstra sikkerhed for ellers er det da snart et spÞrgsmÄl om tid fÞr det lykkedes nogen at nakkee ham.

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#31 Hvad snakker du om? Han er jo ved at redde demokratiet…. :-/

Selvom det er fristende at hĂ„be pĂ„, sĂ„ mĂ„ han ikke blive myrdet – det vil vĂŠre en katastrofe.
    Men jeg mĂ„ da indrĂžmme, at jeg personligt hĂ„ber, at alle Cheeseburgers og colaerne indhenter ham og gĂžr en ende pĂ„ verdens lidelser pĂ„ den naturlige mĂ„de…

Canis_lupus
    Rusher
    • E-peen: 968

HALEYLUJA! Trumpeten vil ikke stille op igen, hvis han taber valget 🙂

https://www.theguardian.com/us-news/2024/sep/22/trump-wont-run-2028

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#33 Han lyver konstant. Det der er ikke en skid andet end for at fĂ„ folk til at tro, at han er “et fornuftigt menneske”

Hvis han taber sĂ„ vil han nĂŠgte at accepterer det og helvede bryder lĂžs. Hvis han vinder, sĂ„ behĂžver han ikke stille op igen, da han sĂ„ vil gĂžre alt for, at ĂŠndre loven sĂ„ han kan blive siddende. ??‍♂

hqx
    Rusher
    • E-peen: 443

HALEYLUJA! Trumpeten vil ikke stille op igen, hvis han taber valget 🙂

https://www.theguardian.com/us-news/2024/sep/22/trump-wont-run-2028

Det lovede han ogsĂ„ til sidste valg ….

Canis_lupus
    Rusher
    • E-peen: 968

#30 lol den var god.

#Det lovede han ogsÄ til sidste valg 
.

Man bliver SÅ trét af den klovn xD

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#36 Vi slipper kun af med ham, nĂ„r han kradser af – forhĂ„bentlig fĂžr 5. November.

Birdm
    Rusher
    • E-peen: 178

Endnu vĂŠrre scenarie tror jeg:
    Trump vinder, men stiller trĂŠskoene kort efter -> Vance bliver prĂŠsident

Gad vide om republikanerene bliver pÄ MAGA-linjen, eller om de flipper tilbage til noget mere normalt hvis Trump trÊkker sig ud af US politik

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 1,994

#37:
    Hvis han kradser af inden valget, sÄ vinder republikanerne.

Desuden kan hans ego ikke klare at tabe tre valg i streg, ja flertalsvalget sÄgar fire gange.

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#39 Jeg tror ikke Reps vinder uden ham. De har ingen at kĂžre i stilling i stedet for ham.

#38 Der er masser syge MAGA folk ud over Trump. Man mĂ„ bare hĂ„be pĂ„ det dĂžr ud sammen med ham – men jeg tvivler.

Kraben
    Rusher
    • E-peen: 116

Hvis han dÞr inden valget, vil han blot blive en martyr og sÄ vil maga cult bevÊgelsen i den grad fÄ fundament at stÄ pÄ i mange Är fremover.

Det bedste der kan ske er, at han taber valget. Og han taber stort sÄ der kan herske ingen tvivl om hvordan de fleste amerikanere opfatter ham. Dermed kan det mÄske lukke munden en anelse pÄ ham.

Jeg ved dog ikke om det sker.. Harris/Walz er et kÊmpe frisk pust og de virker mÄlrettet og fulde af energi. Jeg er hÄbefuld i forhold til de godt kan trÊkke en sejr hjem, men hvor stor den bliver et mere tvivlsomt..

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#41 Jeg tror desvÊrre ikke pÄ at han taber og slet ikke sÄ stort, sÄ det lukker munden pÄ dem.
    SÄ mit hÄb er han kradser af inden.

Kraben
    Rusher

#41 Jeg tror desvÊrre ikke pÄ at han taber og slet ikke sÄ stort, sÄ det lukker munden pÄ dem.

SÄ mit hÄb er han kradser af inden.

Tja mÄske du har ret. Jeg er dog rimelig optimistisk. Hvis han dog alligevel gÄr hen og vinder vil deres land vÊre et sort hul pÄ kortet for mig de kommende Är. Hvis de seriÞst kan vÊre sÄ hjernedÞde at stemme sÄdan en psykopat ind, sÄ er de ikke lÊngere min tid og opmÊrksomhed vÊrd. Jeg kan slet ikke identificere mig med dem lÊngere pÄ nogen mÄde. Det ville jo vÊre det samme som at stemme Rasmus Paludan ind som vores nÊste statsminister :/

• Dette svar blev ĂŠndret 7 mĂ„neder, 1 uge siden af Kraben.
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 927

Jeg er mere spÊndt pÄ at se de forskellige stater/valgsteder hvad de gÞr, og om de challenger valget hvis det ikke gÄr trumps vej.

Tror MAGA er kommer for at blive ihvertfald indtil en republikaner bliver valgt, det er simpelthen for let at for dem at fÞre valg pÄ den mÄde.

tror de skal have en republikaner ind og sÄ se at det mÄske alligevel ikke er sÄ meget bedre fÞr de skal genfinde sig selv

Kraben
    Rusher

Jeg er mere spÊndt pÄ at se de forskellige stater/valgsteder hvad de gÞr, og om de challenger valget hvis det ikke gÄr trumps vej.

Tror MAGA er kommer for at blive ihvertfald indtil en republikaner bliver valgt, det er simpelthen for let at for dem at fÞre valg pÄ den mÄde.

tror de skal have en republikaner ind og sÄ se at det mÄske alligevel ikke er sÄ meget bedre fÞr de skal genfinde sig selv

Jeg er ret overbevist om, at Trump er et freak of nature. Han har om nogen kunne skabe sÄ meget postyr omkring sig, at hans fÞlgere fuldkommen uden kritisk sans blindt fÞlger ham. Den ene skandale efter den anden preller af pÄ ham uanset beviser og hvor tungt de end mÄtte veje. SÄ er det personlig forfÞlgelse, sÄ er det election interference, fake news osv. osv. Han har formÄet at skabe det narrativ omkring sig, at der rent faktisk er rigtig mange internt i landet som tror pÄ ham. Resten af omverdenen er selvfÞlgelig en anden sag.

Det jeg vil frem til er, at jeg tror meget af MAGA bevÊgelsen dÞr med Trump. Han vil ikke lÊngere vÊre der til at holde gryden i kog med flere skandaler, masser af daglige sociale medier opslag og hvad han ellers kan finde pÄ. Alt den negativ opmÊrksomhed fÄr han kogt ned til noget positivt. Eller det har han i hvert fald formÄet indtil nu.

Jeg tror ikke pÄ der er nogen, af Trumps stÞbning, som vil steppe op. MÄske en af hans sÞnner vil forsÞge? Han prÞver i hvert fald at fÄ dem frem i rampelyset og sat ind i magtfulde positioner. Trump gÞr ikke nÞdvendigvis det her for ham selv, men ogsÄ hans eftermÊle og familie dynasty.

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#43 Det har vÊret et sort hul for mig siden han kom til. SÊtter ikke mine ben i det land, fÞr det fÄr styr pÄ deres lort.

Lige meget hvor meget han evt taber, sÄ kan du vÊre sikker pÄ han laver ballade.

#44 Det store problem er, at de jo har fÄet pakket alt fra valgansvarlige til dommere med deres venner.

#45 Du har fuldstÊndig ret. Bare prÞv at se pÄ nogle interviews med folk der stemmer pÄ ham. De er fuldstÊndig blanke og ignorere alt sund fornuft og sandhed.

Kraben
    Rusher

#43 Det har vÊret et sort hul for mig siden han kom til. SÊtter ikke mine ben i det land, fÞr det fÄr styr pÄ deres lort.

Lige meget hvor meget han evt taber, sÄ kan du vÊre sikker pÄ han laver ballade.

#44 Det store problem er, at de jo har fÄet pakket alt fra valgansvarlige til dommere med deres venner.

#45 Du har fuldstÊndig ret. Bare prÞv at se pÄ nogle interviews med folk der stemmer pÄ ham. De er fuldstÊndig blanke og ignorere alt sund fornuft og sandhed.

Ja i forhold til deres gerrymandering manipulation, har det vĂŠret ret vild og jeg frygter det mere bliver en “skrivebordssejr” end reelt folkets vilje. Det er ogsĂ„ det Trump har arbejdet hĂ„rdt pĂ„ i kulisserne. Om noget sĂ„ kender han systemet og udnytter/misbruger det til fulde. Se bare deres SCOTUS eksempelvist – og hvem fanden kan personlig udpege dele den Ăžverste dommerinstans hvori man selv risikere (og er blevet) dĂžmt??

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#47 Det har reelt vĂŠret en skrivebordssejr i mange Ă„r derover. Det er altid svingstaterne og de skide valgmĂŠnd der afgĂžrer det – det er aldrig popular vote.

Nuvel, der har vÊret en mening med valgmÊndende engang, men det er blevet sÄ sygt manipuleret, sÄ det ikke lÊngere kan bruges til noget.

SCOTUS er en joke.
    Men det bliver ikke bedre af, at demokraterne ikke har nogle nosser: De ville ikke lade Obama udnĂŠvne nogle, da R synes det var unfair, sĂ„ tĂŠt pĂ„ et valg. Problemet er bare, at R er pisseligeglade med “gentlemanaftaler” og gĂžr sin det passer dem.

Hvis D havde taget flÞjlshandskerne af for lÊnge siden, sÄ havde det set anderledes ud.

Deadlights
    Rusher

Jeg tror Trump vil fĂžle sig for trĂŠt og gammel i 2028 til at stille op igen.

Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,373

#49 – Året er 2027, efter en rĂŠkke mystiske dĂždsfald har Trump fĂ„et hele hĂžjesteretten pĂ„ sin side. PrĂŠsidentembedet er nu, med hĂžjesterettens hjĂŠlp, pĂ„ livstid. Elon Musk har kastet sine tesla og spaceX milliarder i AI understĂžttet livsforlĂŠngende teknologier, Trump er deFacto udĂždelig

Gronk er stadig lort til poesi.

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#50 Haha, spot on ?

Deadlights
    Rusher

Klart nogle af SNLs bedre parodier. 😀

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#52 Ha, de er spot on.

»Joe Biden blev mentalt handicappet. Kamala blev fÞdt sÄdan. Hun blev fÞdt sÄdan. Og hvis man tÊnker over det, er det kun en mentalt handicappet person, der kunne have tilladt, at dette skete for vores land,« sagde Trump med henvisning til illegale immigranter, der krydser grÊnsen til USA.

Virkelig en statsmand, der siger sÄdan on sine modstandere. ?

Deadlights
    Rusher

Rationality Rules belyser de katastrofale fÞlger af Trumps embede samt flere af de foruroligende nye problemer der kunne opstÄ, hvis han kom til magten igen: https://youtu.be/YqWsQLVa1gU?si=jmwgQ5FHvApFRsTQ

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#54 Ja, det er skrĂŠmmende.

Den her er underholdende:

RabidSquirrelX
    Rusher

#54 Ja, det er skrĂŠmmende.

Den her er underholdende:

I starten af video: Den kÞre bare i samme rille, han kan bare ikke fÄ sig selv til at svare pÄ de spÞrgsmÄl han fÄr stillet og kÞre derudaf med alt det sÊdvanlige BS.
    Det er vildt at det er sÄdan nu til dags.

Og ja kan han overhovedet lide det arbejdende folk som han ellers mener han er deres mand for. + er der nogen stater tilbage i usa han kan lide, de er alle invaderet af immigranter, terrorister, drug dealers, human traffickers, pĂŠdofile, gang members

Cancerman
    Head Rusher
    #0 TrÄdstarter

#56 Ja, det er imponerende, at han ikke kan/vil svare pÄ et eneste spÞrgsmÄl.

Man skal simpelthen vĂŠre bĂ„tnakke af en helt speciel karat for ikke at kunne gennemskue det idiot… Men ak, det er der Ă„benbart rigeligt der er.

Paybacktime
    Rusher
    • E-peen: 1,427

#55 Jon Stewart nailer den som altid.

Engang i fremtiden vil der givetvis blive lavet noget super interessant forskning i hvordan fanden vi nĂ„ede hertil. Lige nu – mens vi stĂ„r midt i det – er det ret svĂŠrt at forstĂ„.

RabidSquirrelX
    Rusher

fra 12:39 til slut er er det mest spĂŠndende, specielt fra 14:49 til slut med dave bautistaÂŽs indslag var ret sjovt.

Paybacktime
    Rusher
    • E-peen: 1,427

#59 Haha shots fired 😀 At Trump skulle vĂŠre macho er bare en joke – og en dĂ„rlig Ă©n.

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 340 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...