Forside Fora Politik/Samfund Ukraine 2022+ ?

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

Tid til noget langt mere interessant end vira.

Jeg er ikke HOK! Jeg er ikke Trine B. MEN, jeg er sgu spĂŠndt!

What say ye. Rushers..var Krim 2014 nok for Đ ĐŸĐŽĐžĐœĐ°-ĐŒĐ°Ń‚ŃŒ?

..eller er; gasledning ≄ EU?

• Dette emne blev ĂŠndret 3 Ă„r, 4 mĂ„neder siden af StultusX2.
Viser 13 svar - 931 til 943 (af 943 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 252

#927 Gigantisk forskel. NATO er en militĂŠralliance og EU er et handelssamarbejde.

• Dette svar blev ĂŠndret 5 dage, 8 timer siden af Stormtrooper.
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 927

Nu var der sÄ meget med usa og producere egne chips.. den dag hvis det sker, at de kommer op pÄ siden af taiwan sÄ er det bye bye med taiwan. Ihvertfald hvis det er med en donald/jd som prÊsident.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,805

Det er direkte flovt at se et sÄ magtfuld land som usa ikke har stÞrre Þnske om retfÊrdighed og demokrati men bare Þnsker at fÄ lukket det hele og fÄ fred, uanset hvad.

Det er fordi, at det ikke er USA som land, men Trump der bare vil kunne sige han har gjort det.

At hans tÄbelige medlÞbere, sÄ bakker op om det er bare endnu mere sÞrgeligt.

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,589

Det er direkte flovt at se et sÄ magtfuld land som usa ikke har stÞrre Þnske om retfÊrdighed og demokrati men bare Þnsker at fÄ lukket det hele og fÄ fred, uanset hvad. Hvis vi viser Rusland og verden generelt at man bare kan tage land med magt sÄ er vi pÄ vej ind i mÞrk fremtid. SÄ bliver det nÊste Taiwan

Trump og hans kumpaner sidder jo pÄ alle de magtfulde poster og spyr deres galde ud, kan Êndre love, stoppe ting og jeg ved ikke hvad. Jeg er sikker pÄ, hvis de er smarte nok, sÄ finder de en lÞsning til at Trump kan sidde fire Är mere, efter nÊste folketingsvalg. Der er allerede scenarier ude, hvor det kan lade sig gÞre, men de vil gÞre det nemmere, og dermed kÞbe posten, som man jo kan kÞbe alt derovre.

Stormtrooper
    Rusher

Nu var der sÄ meget med usa og producere egne chips.. den dag hvis det sker, at de kommer op pÄ siden af taiwan sÄ er det bye bye med taiwan. Ihvertfald hvis det er med en donald/jd som prÊsident.

Helt enig, og i den forstand kan et handelssamarbejde og en militÊralliance godt sidestilles, for hvis du samhandler med et andet land, er det ekstremt usandsynligt, at du fÄr lyst til at angribe det.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,805

»Det fÄr mig til at tÊnke, at han (Putin, red.) mÄske ikke Þnsker at stoppe krigen, at han bare taler mig efter munden, og mÄske skal han hÄndteres pÄ en anden mÄde gennem banksektoren eller sekundÊre sanktioner. Alt for mange mennesker dÞr!!!« skriver Trump.

You think?!
    Han trĂŠkker dig rundt ved nĂŠsen din store orange idiot.

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,589

#935: Kan man ikke bare vente pÄ den russiske Þkonomi tanker, og de gÄr bankerot?

RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 927

#935: Kan man ikke bare vente pÄ den russiske Þkonomi tanker, og de gÄr bankerot?

Er lige igang med at se denne her:

Stormtrooper
    Rusher

»Det fÄr mig til at tÊnke, at han (Putin, red.) mÄske ikke Þnsker at stoppe krigen, at han bare taler mig efter munden, og mÄske skal han hÄndteres pÄ en anden mÄde gennem banksektoren eller sekundÊre sanktioner. Alt for mange mennesker dÞr!!!« skriver Trump.

You think?!

Han trĂŠkker dig rundt ved nĂŠsen din store orange idiot.

Det er helt enormt spĂŠndende, det der sker i disse timer. Det er helt nye toner fra Trump efter det korte mĂžde med Zelenskyy. Gudskelov for at Vance ikke var med denne gang. Han er fandme endnu vĂŠrre end Trump.

Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,373

Trump er jo notorisk kendt for at tale hvem fanden han lige har snakket med efter munden.

Stormtrooper
    Rusher

Trump er jo notorisk kendt for at tale hvem fanden han lige har snakket med efter munden.

Hmm, husker du mĂždet med Zelenskyy tilbage i februar?

Jeg siger bare, at det er fĂžrste gang nogensinde, at Trump har udtalt sig kritisk om Putin.

Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,373

#940 – Er du helt skker pĂ„ det? For jeg synes jeg nu har hĂžrt ham sige noget lignende fĂžr

Anyways det kan da vĂŠre det er ved at gĂ„ op for ham, at Rusland ikke kommer til at ditche Iran og Kina for at buddy op med USA – fordi Rusland ved at USA er historisk upĂ„lidelig og skifter holdning som vinden blĂŠser og bĂ„de kina og iran kan give Rusland mere i et strategisk samarbejde end USA kan og nogensinde kommer til at kunne.

Stormtrooper
    Rusher

#941 Hehe, fair nok; sĂ„ lad mig ĂŠndre det til, at jeg fornemmer et skifte i retorikken 😉

Men ja, vi kan da bare hÄbe pÄ, at det snart gÄr op for ham, at han bliver holdt for nar.

Viser 13 svar - 931 til 943 (af 943 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...