Forside Fora Politik/Samfund Valg – 2026

• Dette emne har 275 svar og 25 stemmer, og blev senest opdateret for 37 minuter siden af Deadlights.
Currently, there are 0 users and 8 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    hqx
    Rusher
    • E-peen: 569

Så er der udskrevet valg, 24 Marts.

Bliver spændende at se hvor meget valgflæsk der bliver lovet.

Hvilket hold tror vi vinder?

De røde?
    De blå?
    De lilla?

Viser 5 svar - 271 til 275 (af 275 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 4,314

#270 Selvfølgelig ikke.
    Vil lige sige, at jeg synes begge dele er totalt åndsvagt. Har aldrig selv rørt stoffer ud over en joint på Roskilde i 1999.

Hun må virkelig ha pisset dem af. Ellers så havde de ikke taget alt den ballade det giver nu.

De har kunne sige sig selv, at det ville eksplodere I medierne.

Mon ikke det er så simpelt, så hun har løjet dem op i ansigtet? I så fald ville jeg også losse hende ud.
    Havde hun bare fortsæt sandheden, så havde jeg ladet hende blive.

Canis_lupus
    Rusher
    • E-peen: 1,133

Re: I virker noget desperate for, at hate på Alex ved hver en given lejlighed?

😆 Se det er fandme sjovt!

Jeg mindes et par personer herinde, som på samme måde har angrebet statsministeren ved enhver lejlighed de sidste 8 år 🤣

Nu ved du hvordan vi andre har haft det, når I har kørt fuldstændig i selvsving over Mette.

• Dette svar blev ændret 1 time, 17 minuter siden af Canis_lupus.
    Fisker
    Rusher
    • E-peen: 713

#271 Det er ærligt talt svært at se udefra, så må LA jo enten kende til at Vanopslagh tog kokain (og har det fint med det men man kan så undre sig over hvorfor det skulle være så stort et problem at udmelde under valgkampen.

Jeg tror hellere de vil forsøge at undgå at danne et image som “Narko Alliancen”, og så kan jeg da godt forstå de hellere vil skille sig af med Cecilie end formanden, men det er nok en sværere sag at sælge i offentligheden.

Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,614

Om det er hash eller coke er sådan set sagen underordnet.

Det er det så ikke helt alligevel, forsyningskæderne ifbm. Kokain indeholder noget mere menneskelig lidelse og elendighed end hash

Deadlights
    Rusher
    • E-peen: 1,695

#269 Hun har ikke solgt euforiserende stoffer.

Viser 5 svar - 271 til 275 (af 275 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...