Forside › Fora › Udvalgte spil › New World › New World – Beta › Svar til: New World – Beta
- E-peen: 26
PrĂžvede ogsĂ„ betaen og synes det ser rigtig lovende ud. Kamp systemet er godt og der er rigtig god atmosfĂŠre i spillet. selv smĂ„ ting som musikken i dungeons er blevet poleret, sĂ„ det er med til at skabe en rigtig god spiloplevelse. Det jeg ogsĂ„ synes ser lovende ud, er hvor relativt let man ser ud til at kunne skifte rolle – fx fra tank til DPS men ogsĂ„ fra Melee til Ranged eller healer. Man skal selvfĂžlgelig respecce og trĂŠne nye vĂ„ben op, men man mister jo ikke de gamle vĂ„benskill sĂ„ hvis bare respecc prisen er tilpas lav (eller 0) slipper man for at have 10 alts.
Jeg er primĂŠrt PvE spiller, og kan godt frygte at det sommetider kan blive svĂŠrt at fĂ„ folk til expeditions – jeg er lidt spoiled at WoW cross server system hvor man meget hurtigt kan finde en gruppe sĂ„lĂŠnge man ikke skal lave hĂžje keys. Men hvis det viser sig at blive et problem er det jo netop et som let kan lĂžses ved at bruge lĂžsningen fra WoW.
Mit stĂžrste forbehold er nok de store PvP events. Jeg prĂžvede det i Warhammer Online (WAR), og det var en stor omgang random lagfest. Jeg tĂŠnker amazon har styr pĂ„ servere, sĂ„ det ikke lagger sĂ„ meget men jeg tror stadig ikke det bliver de store, episke slag som der drĂžmmes om videon i #86 . Jeg synes ikke det er det vi ser i WoW, det var ikke hvad jeg sĂ„ i WAR men hvis i har nogle gode streams/video i kan dele vil jeg helt sikkert gerne se dem đ
de smÄ battlegrounds i WoW (10v10 PvP) kan dog vÊre super sjove, hvis man parres op mod modstander med ca. samme gear-niveau.
- Dette svar blev Êndret 3 Är, 11 mÄneder siden af Mortimers.