Forside › Fora › Spil › Anti-Anti-Vaxxer (From the Future) › Svar til: Anti-Anti-Vaxxer (From the Future)
- E-peen: 579
Jeg prøvede det i går. Tilpas fjollet til at jeg da lige spillede det et kvarters tid. Ikke ringe! Og oscar-nominering for stemmeskuespil, haha! 😀
Lidt feedback: Det er lidt træls at man ikke kan indjustere et hop uden at man begynder at bevæge sig modsat retning midt i et hop. Jeg ved ikke hvordan i har kodet det, men højre/venstre-pil midt i et hop skulle nok blot tilføje / fjerne noget til horizontal velocity per delta-tid, fremfor at reverse den (eller nulstille plus adde derfra), hvilket den virker til at gøre nu. Det resulterer i at man ikke kan indjustere og lande præcist på en platform. Og i stedet endte jeg udover kanterne konstant.
Og så synes jeg måske “the boss” var lige lovlig svær. 😀 Jeg nåede dertil, skød efter øjnene, hvorefter jeg blev overhældt med hundrede virusser og døde instantly. Jeg tænker det måske er meningen at man ikke kan klare det? Det virkede i hvert fald lige lovlig voldsomt. 😀