Forside Fora Rushers.dk Visning af nyeste indlæg først ? Svar til: Visning af nyeste indlæg først ?

Cancerman
Head Rusher
  • E-peen: 3,855

#23 Vi er helt enig om, at det er totalt bøvlet at gå den vej som du beskriver.

Men jeg har stadig meget svært ved at se logikken i, at rækkefølgen skal være anderledes. Det kan godt være det var sådan på DR men det gør det ikke til det smarteste. 🙂

Hvis titlen linker til sidste side og sidste indlæg, så er det tilgengæld en pest at komme ind og læse en tråd fra start.

Derfor er det som det er. Titlen tager dig til starten og “tiden” tager dig til sidste indlæg.

Som jeg skrev, så laver jeg det genre sådan, så du kan vende rækkefølgen om hvis du kan finde et plugin til WP/BP der gør jeg ikke skal kode det selv.

Men hey. Lav en afstemning. Så kan vi se hvor mange der vil have rækkefølgen vendt om eller lavet om i hvor de forskellige links går hen. 🙂

Edit: Hvis det stod til mig, så tog “tiden” og boblen dig ikke til sidste indlæg men det sidste indlæg man har læst. Men det kan WP/BP ikke håndterer. Det er dog noget jeg ville være villig til at kode, da jeg kan se brugbarheden i det 🙂

• Dette svar blev ændret 3 år, 3 måneder siden af Cancerman.