Forside › Fora › Hardware › Studie opsætning › Svar til: Studie opsætning

- 577 Indlæg
Køb et Logitech C920 HD Pro Webcam. Det har rigtig godt billede og er lidt vidvinkel så alle kan være med i billedet. Den indbyggede stereo mic er overraskende god og kan muligvis være nok for jer, måske med lidt boost hvis i skal stå langt væk.
Derudover kan i købe et par af dem her: https://www.proshop.dk/Hovedtelefonerheadset/Jabra-Evolve-65-UC-Mono/2458922
Dem bruger vi på arbejde. De kan både køre bluetooth eller via den inkluderede Jabra Link 370 USB Adapter som fungerer plug n’ play. De virker upåklageligt. Jeg tror dog ikke du kan få lyd ind/ud af to samtidig. Så skal i nok i stedet ud i en reel mixer løsning med nogle traditionelle trådløse mics. Men det er dyrt.
Angående green screen, så kan OBS (Open Broadcaster Software) lave chroma-key’ing. Og så skal i vel egentlig bare have noget grønt stof. Jeg tror det vigtigste er at det ikke er for reflektivt.
EDIT: Jeg kommer lige i tanke om at i nok kan lave en software sound mixer løsning. Der kender jeg dog ikke noget godt der er gratis. Jeg bruger selv Cubase, men det er dyrt.
- Dette svar blev ændret 2 år, 3 måneder siden af ElSenator.