Forside Fora Politik/Samfund Hvor meget må en familie koste samfundet? Svar til: Hvor meget må en familie koste samfundet?

#44
knekker
Rusher
  • 931 Indlæg
Offline

#37 jeg kunne på samme måde sige at vi også har Norge og Finland i nærheden. Er det lige så godt (eller rettere skidt) argument den anden vej, som det du siger?

Kan du præcisere denne sætning?

Det er jo heller ikke fordi S er særlig velkomne overfor fremmede, generelt, så jeg frygter ikke problemer som Sverige har haft. Vi er hverken naive eller blinde som svenskerne har været i et årti.

Sverige blev kendt rundt i alle ulande, som et land der tog alle immigranter ind som søgte der til. Dette resulterede i alt der vandrede ret mange folk op til sverige.
I 2015 havde vi flygtninge krisen, hvor over 1.2 million immigranter fra middelhavet stormede Europa, Ankela Merkel lukkede dem ind med åbne arme, så vi så dem gå frit i stimer midt ude på motorvejene op til Scandinavien, hvor de viste at her kunne de hygge sig.
Modsat Sverige med deres politiske korrekthed, så var danskerne knap så hellige og ideologiske og mere realistiske, og kunne derfor godt se hvad denne masse immigration ville medføre af problemer. Den gang havde SF og S travlt med at latterliggøre og kalde DF for ikke at være “stue rene” og førte samme politiske korrekthed overfor immigranter som den vi så med sverige.

Men så skete der noget interessant, for DF fik kæmpe stor opbakning fra den danske befolkning omkring 2015, der resulterede i at de havde muglighed for at lede en regering, men samtidig udstillede det også DF svagheder og manglende kompetence til at kunne lede et helt land. DF som Mastersoren er inde på, er mest kendt for enkelte sager som f.eks mere støtte til ældre plejen, mindre tolerance overfor folk der kommer til landet og ikke vil opføre sig ordentlig osv, så DF valgte i stedet at forblive et støtteparti, men med det forbehold at de nu havde stor inflydelse på immigrations politiken, hvor de modsat Sverige fik sat en stopper for den kæmpe ufiltreret immigrering der var ved at finde sted.

At Danmark ikke er smadret ligesom Sverige lige nu, kan vi takke DF i sin tid for og den stor andel af den danske folkning som stemte på dem.

Og det sjove er at mens alle de større partier grinede og hånede DF for deres immigrations politik, ligesom vi ser med Canis Lupus forsøge at gør her i denne debat, så kom det som et kæmpe chock, at de mistede en kæmpe andel stemmer til DF.
Og vupti! Så fik piben pludselig en anden lyd fra S og SF, som nu har implimenteret en lang hårdere kurs mod immigranter, for de vil jo så gerne beholde magten. Og med den røvfuld af et stemmeresultat, har andre partier aldrig siden kaldt DF for ikke værende stue rene.

Men at påstå at Danmark står på afgrundens rand, det virker helt væk. Overdrivelse fremmer ikke forståelsen i de her ting.

Det er rigtig at Danmark ikke står på afgrundens rand…endnu. Men det kan vi altså hurtigt komme til hvis vi ikke passer på. Og det er sådan set det eneste jeg påpejer når jeg taler ærligt om de problemer der kommer ved at lukke immigranter ind helt ufiltreret, for det skaber en masse problemer, som er svære at slippe af med, når de først er ankommet.

Kan se at Kenkari hentyder til at jeg er en eller anden Nazi racist, men han blander racist sammen med en person som bare ikke gider kriminelle immigranter. Immigranter skal være velkommen, så længe de respektere vores kultur og følger loven, det er ret så simpelt.
Det er syret at jeg skal sidde her og forklare almindelige danske folk her i debatten noget så indlysende, som at hvis man kommer til et land, så er man på landets nåde, og hvis man besider nogen sans for normalitet som immigrant, bør man være taknemlig for Danmarks gavmildhed og den villighed der ligger i at tage én ind og lade mig få alle goderne som fri skolegang, hospital, arbejdsløshedspenge osv og vigtigst af alt, TRYGHED!, hvilket alt sammen er noget som generationer af dansker har betalt og arbejdet hårdt for at bygge op over 100 år. Så når en immigrant eller deres børn kommer til landet og begynder at begå kriminalitet eller på anden måde viser at de ikke gider eller respektere Danmark. Så finder jeg det helt naturligt at disse folk skal sparkes ud af landet, og jo hurtigere, des bedre.

Jeg har selv levet i en kuffert i de sidste 15 år og rejst verden rundt og været en immigrant selv. Forskellen imellem dem og jeg, er at jeg har opført mig ordentlig og overholdt lovene i de lande jeg har befundet mig i, tilmed har jeg endda bidraget til landene i form af betaling af skat, modsat immigranter fra u-lande, koster det danske samfund rigtig mange penge. Og det kan et lille land som danmark på lidt over 5,8 millioner mennesker, altså ikke holde til i længden, så derfor skal vi passe bedre på med hvad vi lukker ind.

Og jeg vil afslutte med dette indlæg med en sidste eftertanke.
Polen har haft nul terror angreb, zero, nada. Hvordan kan det lade sig gøre? Ved at køre en nul tolerence politik overfor idioter der kommer til landet ulovligt eller som ikke følger loven.
Danmark bør gøre det samme.

  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 2 uger siden af knekker.
  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 2 uger siden af knekker.