Forside Fora Politik/Samfund Valg – 2026

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    hqx
    Rusher
    • E-peen: 541

Så er der udskrevet valg, 24 Marts.

Bliver spændende at se hvor meget valgflæsk der bliver lovet.

Hvilket hold tror vi vinder?

De røde?
    De blå?
    De lilla?

Viser 7 svar - 61 til 67 (af 67 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 4,213

#60 Vi står i en verdenssituation hvor der ikke er plads til amatører.

Lars, Mette eller Troels er de eneste 3 der er mulige SM kandidater.
    Kunne du forestille dig Pia?
    Hvordan tror du lige hun ville klare SM eller UM posten? Hun har hverken evner eller format til at tage en tung ministerpost – hun kan max klare noget “blødt” som ældreminister eller noget andet mere eller mindre ligegyldigt.

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 4,114

Kunne du forestille dig Pia?

Nej for Guds skyld.

Jeg kan slet ikek forestille mig nogle af de kandidater vi har lige nu, gøre det godt i 4 år.

Jg vil bare gerne se noget andet. Alex kunne også være sjov, med Inger som UM. Bare for at der sker noget andet end hvad vi har været vant til.

Jeg er træt af at det altid er Venstre eller Socialdemokratiet. Jeg vil se Herfølge vinde Danmarksmesterskabet eller en Australier vinde OL i Speedscating fordi alle de andre vælter foran ham.

Jeg vil have den der oplevelse om fire år, hvor jeg kigger tilbage og tænker “What. The. Fuck”

Cancerman
    Head Rusher

Jeg vil have den der oplevelse om fire år, hvor jeg kigger tilbage og tænker “What. The. Fuck”

Ja, det kunne ha været sjovt for 10 år siden.
    Det er der bare ikke råd til de næste mange år.

Kenkari
    Moderator

#63:

Jeg synes bare de politiske ting Lars og Mette bræger op om, ikke er fair.

F:eks. at Lars vil hæve boligskatten og Mette vil indføre en formueskat. Det kommer ikke til at berøre mig, da jeg ikke har det ene eller det andet, men jeg synes ikke det er fair for de parter det kommer til at gå ud over.

Jeg vil godt indrømme jeg har stemt Enhedslisten de sidste par gange, men jeg synes Pelle er direkte klaphat, og vil jeg slet ikke have ind og rode med nogle ministerier.

Jeg vil også indrømme, Alex er nok den der tiltaler mig mest lige nu, baseret på politiken der føres.

Cancerman
    Head Rusher

#64 Vi er helt enige om, at deres politik er helt i skoven.
    Jeg får knopper af Mettes misudelsesskat. Har ikke lige sat mig ind i Lars forslag om boligskat.

Jeg ville elske Alex som SM, men set med de store briller, så er tiden bare ikke til det lige nu.
    Der skal nogen med pondus ind og sidde – så må vi prøve det andet når der forhåbentlig er ro på eller de “unge” er blevet mere modne.

Og ja. Der er røvsygt, men for helvede verden står i en lorte situation lige nu.

Drømme scenariet for mig lige nu er TLP som SM. LLR som UM og AV som skatte eller finansminister.

Kenkari
    Moderator

#65:

Jeg ved ikke hvad drømmescenariet er, for lige meget hvem der ender som statsminister, er der så mange brodne kar der skal støtte op omkring den person, at det hele er noget lort.

De næste 4 år, hvert fald, bliver noget lort

Cancerman
    Head Rusher

Jeg ved ikke hvad drømmescenariet er, for lige meget hvem der ender som statsminister, er der så mange brodne kar der skal støtte op omkring den person, at det hele er noget lort.

OK. Så lad os kalde det “det bedste vi kan vælge imellem” 😁

Viser 7 svar - 61 til 67 (af 67 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...