Forside Fora Spil VR Hvor mange er hoppet på VR? Svar til: Hvor mange er hoppet på VR?

#38
Suppe
Rusher
  • 55 Indlæg
Offline

#35 – Ja start med den medfølgende elastik, og så afvent situationen.

#36 – Ja det har været et kendt problem. De har jo været taget af markedet, og nogle måneder og derefter sat til salg igen, så at de ikke har udbedret fejlet til anden sending, ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes om.. Jeg bestilte mit Elite strap d. 17 dec.-20, og det var lige da de blev sat til salg igen.
Om det er en rest fra første produktion, har jeg ingen ide om, men de må være inde og se på serienr. og sige fra det og det, er produktet “ok”..

Det er faktisk et ret lækkert produkt, og virker ret solidt. Men at plastikken knækker, kan der være sparet på noget..
Hvis man kigger på produktet kan det måske godt forstås hvorfor det giver det knæk, hvis ikke materialet er egnet til det. Det er hårdt plast, og når de to arme sidder på headsetet og man først spænder bag på hoevedet, giver det en belastning på armene.

#37 – Jeg startede med at smide det i den originale kasse, men ud over den fylder, er den heller ikke så handy som et etui, der er lavet til formålet. Jeg havde næsten også samme overvejelse, blot om jeg skulle have det ekstra batteri med. dvs. jeg ville have tasken og strappen, men det er ikke meget mere du skal smide for at få batteri med i “pakken”.

Jeg synes den medfølgende elastik godt kan gå an, men når man har prøvet strappen, vil man næsten ikke gå tilbage.
Hvis jeg bliver tilbudt en erstatning eller pengene tilbage, er der nok ikke nogle tvivl for jeg vil prøve igen, og håbe det er blevet fixet.