Forside Fora Gør det selv BirdofPlay.dk har brug for en WordPress-haj Svar til: BirdofPlay.dk har brug for en WordPress-haj

#19
Chrism
Rusher
#0 Trådstarter
  • 141 Indlæg
Offline

#18: Du er velkommen til at prikke, men jeg ved ikke rigtigt, om jeg kan sætte andre ord på den, end jeg allerede har gjort. BoP bliver et gamingsite, som jeg gerne vil drive det, og det gælder naturligvis også det forum der kommer på sitet, med alt hvad det indebærer af moderation, restriktioner og muligheder – Jeg vil altså gerne selv kunne være herre over forummet.

Jeg indrømmer også gerne, at jeg var en kende ærgerlig over, at Rushers.dk kom op så hurtigt som det gjorde, og at jeg på ingen måde gør det nemmere for de “overlevende” Rushere at finde et nyt tilholdssted. Forstå mig ret: jeg er voldsomt imponeret over hvad DR’s community kan opnå, men at jeg kommer lidt sent til festen, må jeg tage som en lektie – jeg troede sgu jeg var hurtigere

I sidste ende håber jeg bare man får lyst til at kigge forbi fra den 1. marts, og at fremtidige læsere får noget ud af sitet – forumaktivitet eller ej.