Forside Fora Hardware Ny skærm til PC og Mac Svar til: Ny skærm til PC og Mac

#5
Tas
Rusher
#0 Trådstarter
  • 10 Indlæg
Offline

Hey… Tak for forslag.

Jeg er desværre lidt begrænset højdemæssigt, så derfor nok kun en 27″ går an. (har ca. 48 cm at gøre godt med).

Jeg har faktisk kigget lidt på LG og Dell varianter i 4k udgave. Igen, kommer ikke rigtig til at upgrade PC, så er lidt nervøs for en 1440p skærm. Spiller mest lidt ældre spil, og der er ofte ikke resulation skaler i – og gerne strategi spil, så masser af UI elementer og tekst. Så tror bare at skulle afvikle spil i 1080p vil give et blurry resultat på sådan en.

Så er nok tilbage på enten en 1080p skærm eller 4k. Har faktisk kigget på Dell og LG varianter i 4k – dog ikke gaming varianter, da mange hz hurtigt løber løbsk i KR (der havde jeg mine øjne rettet på en GigaByte).

Ville gerne holde under 2500 kr.

Dem jeg lige kiggede på indtil videre er nedenfor. Vil gerne have USB-C tilslutning hvis muligt hvor der også var mulighed for opladning via powerdelivery i ,og skulle der være speakers i, var det også en fin lille ting

Men ja, kan godt se, at måske ville en 1440p skærm give bedre features, performance sov. til pengene, så måske jeg lige skal genoverveje.

Links til dem jeg har kig på p.t.:

Sjovt link

Og

Et sjovt link til proshop

Jeg har lige rettet dine links, da de fuckede med formateringen af forummet //Kenkari, Moderator

  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 3 uger siden af Kenkari.