Forside Fora Politik/Samfund Tesla konflikten – hjælp til at forstå Svar til: Tesla konflikten – hjælp til at forstå

#63
knekker
Rusher
  • 931 Indlæg
Offline

Ok

Du er sej. Vi andre stinker, og du ved alt om Tesla.

Dette handler ikke om mig. Diskussionen handler om at forsøge at komme så tæt på sandheden som muligt. Specielt når det kommer til Tesla, så skrives der så meget vrøvl i mainstream medierne at man tror det er løgn. At du bidrager til at gøre debatten mudret fordi du ikke har sat dig ind i situationen, hjælper bestemt ikke på debatten.

Du har slet ikke forstået hvad der bliver debatteret, og du bræger op med dine utroværdige kilder. Du har ingen kildekritik, og det bliver du ved med at snige dig uden om.

Du og Fisker har indtil videre været ude af stand til at påpege et eneste sted, hvor Teslarati har været forkert på den som ville gøre kilden utroværdig. Så dit forsøg på at så tvivl omkring mine kilder, må jeg bare konkludere, er et desperat forsøg på at få ret i noget som du ikke har sat dig ind i til at begynde med.
OP spurgte om hvad der er op og ned i hele Tesla vs IF Metall situationen, jeg synes selv jeg har givet et godt indblik i dette. At du så ikke tror dette handler om Tesla(???), må vist være for egen regning.

Så vi lader den ligge. Du er kommet med din mening, som forventet, og jeg håber #0 fik det svar ud af det han søgte.

Det håber jeg da også.

DU bliver aldrig enig med nogle over Tesla, sådan er det bare. Tesla og Elon Musk kan aldrig gøre noget galt i din verden, og det må vi andre bare respektere.

Jeg ved ikke hvad det er med dig. Jeg har mange gange givet eksempler før i tiden på ting som jeg er uenig med Elon omkring. Hans seneste fejl var at blande sig i hele den Israel/Gaza debat. Elon nyder drama og det så jeg helst at han var foruden. Elon er genial når det kommer til ingeniør ting og så er han han en god sælger når det kommer til at få folk opmærksomhed, men burde holde igen når det kommer til andre emner som er ude for hans ekspertise, akurart som vi ser med med Jordan Peterson. For der begynder vi at se dem dumme sig. Problemet med dem er at de bliver priset for det de er god til, og så får de overmod til at tro at de er ekspert på andre områder, som nødvendigvis ikke altid er tilfældet.
Jeg bryder mig heller ikke om hvordan Tesla behandler folk som forsøger at reparere deres Tesla bil selv, frem for at tage bilen til et Tesla værksted. Det har tidligere været enormt svært at bestille dele hjem uden at skulle stå nærmest skoleret overfor Tesla, hvor man skal forklare sig hvorfor man har brug for denne del. Hvilket er uhensigtsmæssigt. Om denne attitude har ændret sig siden sidst der blev gjort opmærksom på problemet, ved jeg ikke.

Generel tror jeg du blander min mål om at klarificere misforståelser og fake news, med at jeg forguder Elon og Tesla. Det er 2 vidt forskellige ting. Og så hjælper det jo heller ikke at du generelt har set dig sur på Tesla og Elon, hvorfor? Jeg har min formodning, men det skal du være velkommen til selv at forklare.

  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 2 uger siden af knekker.
  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 2 uger siden af knekker.