Forside Fora Politik/Samfund 2nd US civil war. Trump udelukket fra præsidentvalget Svar til: 2nd US civil war. Trump udelukket fra præsidentvalget

#9
Kraben
Rusher
  • 77 Indlæg
Offline

Super god nyhed som ingenting kommer til at betyder på den lange bane.

Dommen er appeleret til US Supreme Court – hvor Trump jo selv har udpeget 3 af de 9 dommere og R har et flertal på 6-3 i forvejen. Det kommer selvfølgelig til at blive omstødt til Trumps fordel.

I en normal retsstat ville de 3 Trump udpeget dommere selvfølglig være erklæret inhabile.

Jeg kan slet slet ikke få ind i mit hoved at hvis der var valg i dag – så ville Trump vinde.

Biden er alt for gammel ja, men Trump lige så gammel og bindegal.

Hvis USA vælger Trump igen så tror jeg oprigtigt at vi kunne se starten på en Amerikansk borgerkrig, eller i hvertfald splittelse af USA ud i flere lande.

Det ville i hvert fald være super skidt for Ukraine og super skidt for vores klima.

  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 1 uge siden af hqx.
  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 1 uge siden af hqx.

Hvis Trump taber, vil han aldrig anderkende nederlaget. Og så vil der først opstå ballade. Han spiller sindssygt højt spil og hele hans kult MAGA bevægelse vil stå klar i kulissen. For “fredens skyld” ville det bedste nok være, hvis han vandt.. Uanset hvor latterligt han er. Men allerbedst ville være, hvis han blot gik stille og rolig bort i natten for aldrig at vende tilbage. Dermed ville alle de radikale Trumpetister miste deres ledestjerne og det er vel først der, at landet kan begynde at se fremad og starte helingsprocessen.