Forside Fora Off-topic Flytning, hvor i Danmark? Svar til: Flytning, hvor i Danmark?

#14
swinecandy
Rusher
#0 Trådstarter
  • 7 Indlæg
Offline

Er pris irrelevant?

Har du bestemte krav til arbejdsmuligheder i området? Hvis du fx ønsker et sted der lever op til de krav men samtidigt søger et ingeniør-job er det måske ikke Lolland.

Ang. husleje pris per måned. Gerne leje lille hus til ca 5000kr om måneden.

Jeg er ikke så kræsen mht. arbejde lige pånær nogle skånehensyn der skal opfyldes – altså, at jeg skal kunne tåle det.

Og jeg lever rimelig minimalistisk og sparsomt. Plus jeg er solo: ingen familie, kæreste, kæledyr, venner (lol i hvert fald hvor jeg bor nu).

Men mentaliteten at de omkringliggende mennesker betyder så mere for mig, til gengæld. Jeg gider ikke at bo et sted der er omringet af typer (no offence) der taler om fodbold, biler, fiskeri, sommerhus og er fuldstændig åndsvage hvad dybe emner angår. Altså, det kunne være rart at der var lidt intellektuelle, “spirituelle” eller kreative typer som kan tænke lidt ud af boksen. Men jeg ved, at nu stiller jeg sikkert for mange krav. Derfor lagde jeg simpelt ud: vand skal være nogenlunde af ikke-Chernobyl kvalitet, og så vil jeg helst slippe for Mujaffas med drive-by super gangster typer.

Det skal lige nævnes, at jeg har københavns dialekt, så jeg ved ikke, hvor mange fordomme der er (eller kan være) mod sådan nogle som mig i f.eks. Jylland?

  • Dette svar blev ændret 3 år, 4 måneder siden af swinecandy.
  • Dette svar blev ændret 3 år, 4 måneder siden af swinecandy.