Forside Fora Nyheder Bird of Play er i luften Svar til: Bird of Play er i luften

zyDocx
Rusher
  • E-peen: 239

Som skrevet i den anden trÄd, forstÄr jeg ikke hvorfor de som har DR, har valgt at fjerne links til brugerbasen af DR og satse pÄ udelukkede at linke til et énmands projekt. Jeg er med pÄ at ejeren kan gÞre som vedkommende har lyst til, dog antager jeg at handlingen med at fjerne links er gjort bevidst, samt med en eller anden forstÄelse af hvilket signal det sender.
Der hvor kĂŠden for mit vedkommende hopper af, er nĂ„r jeg tĂŠnker tilbage pĂ„ argumentationen ift. nedlukningen af DR konstant kĂžrte i “Jans Ăžnske”, respekt for denne, samt ordentlighed. Som jeg ser det, hĂŠnger denne argumentation ikke sammen med aktivt at fjerne et link til en side hvor 300+ rushere har organiseret sig med respekt for DR in mente. PĂ„ mig virker det mere som en bitter handling, hvilket ikke stĂ„r mĂ„l med egen argumentation.

Med det sagt, sÄ er jeg med pÄ at Crism self ikke skal stÄ til mÄl for hvad der stÄr pÄ DR. Grunden til at det er oppe er jo blot fordi at hans side tilfÊldigvis bliver nÊvnt der.

Edit: Herfra skal der lyde et stort tillykke med din side. HĂ„ber at det lykkedes for dig med projektet og at du hygger dig med processen 😉

• Dette svar blev ĂŠndret 4 Ă„r siden af zyDocx.