Starfield taler øret af dig

Mass Effect havde 30.000 af dem. Skyrim havde omkring 60.000 af dem. Men Starfield har hele 150.000 af dem. Der er tale om (pun intended) antallet af linier dialog i spillene. Og Todd Howard har for nyligt, ved Tokyo Game Show, løftet sløret for det høje antal i Starfield.

Siger det noget om kvaliteten af spillet? Nej, det må vi vente med. Men det siger noget om kompleksiteten i rollespilselementet. Så dem der havde frygtet, at Starfield skulle fokusere for meget på kamp og mindre på roleplaying lader altså til at kunne drage et lettelsens suk.

Eller hvad man nu har lyst til at lægge i det. Det kan jo også være at spillet har 100 gange så mange karakterer som Skyrim, og så er det jo sådan set mindre dialog per karakter. Det ved vi ikke rigtigt noget om.

Faktisk er det måske bare ligegyldig info, men når man taler om Starfield, så ved jeg, at i hvert fald en håndfuld rushere vil finde selv de mindste bidder af officiel info interessant – undertegnede inklusive.

Forside Fora Starfield taler øret af dig

Currently, there are 0 users and 0 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    ElSenator
    Rusher
    Offline

    Mass Effect havde 30.000 af dem. Skyrim havde omkring 60.000 af dem. Men Starfield har hele 150.000 af dem. Der er tale om (pun intended) antallet af
    [Læs hele nyheden her: Starfield taler øret af dig]

Viser 7 svar - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Schalde
    Rusher
    • 900 Indlæg
    Offline

    Glæder mig til spillet men er stadig skeptisk. Mr. Howard er en anelse god til at hype ting op

    #2
    LiberNull
    Rusher
    • 482 Indlæg
    Offline

    Så må man bare håbe at det er noget interessant dialog. Men da det er Bethesda så er chancerne for mindeværdig dialog ret minimal.

    The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.

    #3
    Nickell
    Moderator
    • 1816 Indlæg
    Offline

    Glæder mig til spillet men er stadig skeptisk. Mr. Howard er en anelse god til at hype ting op

    Ja, ligesom Peter Molyneux og Randy Pitchford. Måske også Kojima?

    Fælles for dem er, at de har haft et par succeser, hvorfor vi gerne vil gøre dem til gåse, som lægger guld hver gang.

    #4
    Chrism
    Rusher
    • 156 Indlæg
    Offline

    Jeg frygter virkelig at Starfield ender i samme launch-fadæse som Cyberpunk 2077, med game breaking bugs og elendig optimering til en eller flere platforme. Jeg håber at spillet vil få samme impact som Skyrim gjorde, men det er som om de mest ambitiøse open world-RPG’er i nyere tid bare ikke har kunne leve op til det forventede … Jeg håber i hvert fald på det bedste, men frygter det værste.

    #5
    LiberNull
    Rusher
    • 482 Indlæg
    Offline

    #4
    Er så lidt mere tryg ved at spillet lige skal forbi Onkel Phil & Co… inden at det bliver smidt på gaden.

    Håber da ihvertfald, at Microsoft gerne vil have nogle ordentlige spil for deres 7 milliarder. Og at de har fulgt med i nyhederne med hele med Cyberpunk 2077 fadæse.

    The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.

    #6
    Chrism
    Rusher
    • 156 Indlæg
    Offline

    #5: Du har nok ret. MS og Xbox-teamet må nok også smide lidt quality control efter det …

    #7
    ElSenator
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 579 Indlæg
    Offline

    #4, Det kan jeg også godt frygte. Jeg tror det er problemerne i at gå fra en meget flad verden der er “nem” at streame ind (Skyrim, Witcher 3), til meget vertikale verdener (ofte sci-fi verdener), hvor data er meget mere koncentreret i små områder også i højden. Det kræver så meget mere af deres engines og de skal pludselig streame ind i vertikale layers udover blot x/z.

Viser 7 svar - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...