Forside Fora Off-topic Nu er der noget mere jeg skal vide

  • Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 3 timer siden af Kenkari.
Currently, there are 0 users and 3 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 4,287

    Pålægschokolade, selvfølgelig fra Galle og Jessen.

    Skal det opbevares i køleskabet eller bare ude i et normalt skab eller spisekammer?

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Deadlights
    Rusher
    • E-peen: 1,775

    Normalt i et tørt skab eller lignende. Hvis der er meget varmt tror jeg dog det kan være en god ide at gemme det i køleskabet.

    #2
    hausner
    Moderator
    • E-peen: 936

    almindelig chokolade har man jo heller ikke i køleskab.
    Men det smagerbedst koldt

    #3
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • E-peen: 4,287

    almindelig chokolade har man jo heller ikke i køleskab.

    Jow man har. Både diverse barer eller plader. Fyldt chokolade er det eneste der ikke skal opbevares på køl

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...