Kenkari skrev (#5):
#3: Havde jeg skullet finde på en gave til dig, så var jeg gået i den fuldstændig modsatte retning. En moppespand med moppe til, noget sengetøj med Marvels eller Disney eller noget heste på, eller et års abb på et pigeblad, hvis de stadig findes.
Jeg ELSKER at give drillegaver 🙂
Jeg slider en moppe op på et kvartal, så de er altid velkommen - begge mine børn har særlige udfordringer og kan ikke sove alene, så jeg sover alligevel ofte i dyner svøbt i Barbie eller Disney sengetøj 😀 - Du sender bare!
Paybacktime skrev (#7):
Seriøst bud: Lommekniv/multitool? Victorinox (klassisk rød schweizerkniv) eller f.eks. Leatherman. Sådan en skal alle raske drenge (og midaldrende mænd) have.
De er vel fine som smykker, de der svejtserknive - men så heller ikke ret meget mere. For 1500 kunne man snildt finde en ordentlig kniv. https://www.sheffieldknives.co.uk/acatalog/13-86.html Den her er eksempelvis temmelig nice, bygget som en kampvogn, og merglespiret kan rent faktisk bruges til noget. Perfekt når der er gået hårdknude i børnenes snørrebånd. Den supporterer fint hvis man har et af de dersens leatherman multiværktøjer.