Scrapbog / fotoalbum online

25/07/2026 kl. 04:36 #1
Hejsa Til mine 2 børn har jeg overvejet at lave en scrapbog eller lignende, med billeder og historier. Så kan de få den når de bliver 15 eller 18 år. Iddeelt er det noget online, så jeg kan ordne det med telefonen, og så endnu bedre hvis det er sådan jeg kan dele med min kone så vi begge kan lægge noget ind. Har I gode løsninger eller forslag?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/07/2026 kl. 15:28 #2
Det jeg ville tænke grundigt over, ved valg af en online scrapbog, er om det er realistisk at firmaet stadig eksisterer efter hvor mange antal år der er til dine børn er 15/18 år.

Dette svar blev ændret 6 timer siden af -dut-.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/07/2026 kl. 18:14 #3
Min kone har brugt cewe.dk - det var hun ret godt tilfreds med.

Dette svar blev ændret 3 timer siden af Cancerman.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/07/2026 kl. 20:48 #4

Jeg har set et sted, som jeg selvfølgelig ikke kan finde nu fordi det ikke interesserer mig særlig meget.

Men, noget med hvor du kan sende en stak billeder til, og så får du et fysisk fotoalbum tilsendt i forskellige design.

Måske det var noget+

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Sessionen blev sat på pause af serveren.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.