Forside Fora Politik/Samfund Tesla konflikten – hjælp til at forstå Svar til: Tesla konflikten – hjælp til at forstå

#38
knekker
Rusher
  • 931 Indlæg
Offline

Og hvor står det med de 90%? Jeg håber ikke du har ret i dine antagelser, for så siger du jo indirekte, at fagforeningen udnytter teslamekanikerne

Hvis du oprigtigt gerne vil vide hvad er op eller ned, så kunne starte med faktisk at læse de 4 links jeg serverede dig på et sølvfad.
Det er ikke noget jeg siger indirekte, det er faktum at fagforeningen har startet en kamp med undskyldning at de gør det for værkstedsarbejdernes skyld, vel vidende at 90% mekanikerne slet ikke er interesseret i IF Metall’s overenskomst med Tesla, da de frygter at overenskomsten vil forringe deres nuværende vilkår. Så det du ser du ser foregå nu, er en fagforening som er igang med at spinne en falsk narrative for at retfærdiggøre deres kamp mod Tesla, for at få penge og indflydelse. Altså for egen vindingsskyld.
https://x.com/NicklasNilsso14/status/1725557133435863479?s=20

Så meget som Kenkari, Paybacktime, forsøger at fremstille mine kilder som utroværdige, så er faktum bare at Tesla’s værksteder stadig er oppe og køre som før. Så hvis artiklerne ikke talte sand, så ville vi jo se at ingen eller få kan få deres tesla biler repareret hos deres værksteder. Disse folk blander sig i en debat de intet forstand har på. Det er ret pineligt at vidne til.

Tesla Sweden sheds light on impact of IF Metall strike

  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 3 uger siden af knekker.
  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 3 uger siden af knekker.
  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 3 uger siden af knekker.
  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 3 uger siden af knekker.
  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 3 uger siden af knekker.