Forside Fora Politik/Samfund Tesla konflikten – hjælp til at forstå Svar til: Tesla konflikten – hjælp til at forstå

#41
Kenkari
Moderator
  • 2995 Indlæg
Offline

#40: Du forstår det stadig ikke. Din kilde er ikke troværdig. Man kan vende din påstand om. Hvis 90% af mekanikerere og arbejdsmænd stadig arbejdede, hvorfor er det så ikke nævnt i større medier der omtaler sagen?

Hvorfor er det kun et medie, som ingen troværdighed har, der nævner noget om det. Hvem der Maria Merano, som i øvrigt er rigtig glad for at skrive gode og sunde artikler om hvor fede og dygtige Tesla er. Der er INGEN kritik, som man ville se ved et uanghængigt medie.

Det har INTET med indhold. Det har noget at gøre med dine kilder, men det vil du jo ikke indse. Du er hjernevasket af Elon Musk, og kan ikke se noget galt i at IF Metall gerne vil have overenskomst for tesla medarbejderne, ligesom der er på andre områder i Sverige for samme type medarbejdere.

Kan du ikke se, der måske er en grund. Ikke alle fagforeninger er farlige og uhyggeligt monstre. Nogle vil faktisk gerne gøre det godt for deres medlemmer. Jeg er med på der i nogle områder er brodne kar, men du skærer alle over en kam.

IF Metall har RET til hvad de gør, og hvis 90% stadig arbejdede, tror du så 3F i Danmark og den i Finland ville gå med i strejken? Nej, vel. Kom, sig efter mig. Kildekritik.

Find mig en anden kilde end et Tesla-elskende medie, som siger det samme. Jeg udfordrer dig. Husk, kildekritik

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"