Forside Fora Politik/Samfund Tesla konflikten – hjælp til at forstå Svar til: Tesla konflikten – hjælp til at forstå

#56
knekker
Rusher
  • 931 Indlæg
Offline

#50 Du er ikke særlig god til at snige dig udenom når du du ikke har ret.
Så vidt jeg husker er der tale om 135 mekanikere i alt

Der er ialt 350 Tesla ansatte i Sverige. 140 af dem er mekanikere hvor 12 af dem strejker, altså 8.5% af af de ansatte strejker.

Du viser et billede med 17 personer i vest som dokumentation, ikke på din løgn om 90%, men et eller andet synes du vel det er dokumentation på.

Min billeder er det tættest vi kan komme på sandheden, er der inget strejke finder sted. Du derimod viser INTET, absolut intet. Kom tilbage når du har noget konkret der understøtter din påstand, indtil da, står der 1-0 til hr Knekker.

Ud fra din påstand at der står én “bodega tillidsmand type” så findes der selvfølgelig kun én tillidsmand, så det er svært at stille med flere

Altså Hr Fisker, når man strejker, så plejer alle involverede at stille op netop for at vise uadtil hvor mange er utilfredse. Ikke kun tillidsmanden, men altså også alle mekanikerne. Akurat alle dem vi ikke ser skyggen af, LOL!

Jeg kan love dig for at hvis der faktisk fandtes et større antal stjekende ude foran Tesla’s værksted, så ville mainstream medierne have gået photo amok med store forsidesbilleder af en hob af utilfredse mekaniker demonstre ude foran Tesla’s værksted med synet af butikkens Tesla logo i samme billede. Men det ser vi ikke skyggen af, hmmm gad vide hvorfor?

Dit forsøg på spin fejlede, prøv igen.

  • Dette svar blev ændret 7 måneder, 3 uger siden af knekker.